Oorspronkelijk geplaatst door sepke
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Mijn voliere is klaar!
Collapse
X
-
.
Grt Hansko
Lezen = Leren
Leren = Proberen
Proberen = Ervaring opbouwen
http://kanaries.doodlekit.com
Opmerking
-
Natuurlijk wil ik daar ook nog wel op reageren! Mijn vader kweekt zelf ook met tropen en heeft een indentieke deur. En in alle jaren dat we die voliere hebben/ hadden (ca. 15jaar) is er nog nooit 1 ontsnapt via die weg! Vandaar dat ik hier ook voor gekozen heb! Ik hoop natuurlijk ook dat je "ongelijk" hebt (ik geloof natuurlijk wel dat jij die ervaring hebtOorspronkelijk geplaatst door deforpusliefhebberHallo Marco, ik ben nog steeds benieuwd waarom je geen sluisje hebt gemaakt. Vooral als ik nu lees welke kleine (hele snelle) tropen je gaat houden. Verder ziet het er natuurlijk erg mooi uit.
).... en dat het bij mij ook goed gaat!
Groetjes,
Marco
Opmerking
-
ja ook van mijn kant de complimenten Marco, ik weet niet of je daar de GFT container hebt staan maar dat als dat zo is kan dat nog in je voordeel werken aangezien daar fruitvliegjes en andere dergelijke insecten opafkomen die verschillende vogels graag opnemen
Opmerking
-
Ja inderdaad, dat is de GFT kliko. Aan de fruitvliegjes had ik zelf ook gedacht! Ben benieuwd..... over ong een half jaartje weten we of het helpt!Oorspronkelijk geplaatst door van Tuijlja ook van mijn kant de complimenten Marco, ik weet niet of je daar de GFT container hebt staan maar dat als dat zo is kan dat nog in je voordeel werken aangezien daar fruitvliegjes en andere dergelijke insecten opafkomen die verschillende vogels graag opnemen
Opmerking
-
Opmerking
Advertentie
Collapse
Jo
Opmerking