Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Nachthok groot of klein? Wie weet het?

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
new posts

• Nachthok groot of klein? Wie weet het?

-

mij is altijd verteld dat je geen kanaries bij gouldamandines moet zetten want dan gaan ze dood! ik wou het ook proberen maar heb het daarom niet gedaan. Ik hoop dat ik je hiermee ook kan helpen want anders liggen dadelijk je kanaries ineens dood ...
    Toch zou ik een niet al te groot en niet te klein nachthok maken. 1/3 van mijn kooi is nachthok (dan kunnen ze ook in de winter altijd binnen zitten) mijn kooi is ongeveer net zo groot
    ik kan alleen reageren want ik weet niet hoe ik een onderwerp kan starten

Opmerking

bedankt

Bedankt voor je reactie. Ik heb echter al een jaar kanaries met gouldamadines en dat gaat echt perfect. Hoe groot moet zo'n vliegopening zijn en kan ik gewoon een vierkante kist ophangen?

Opmerking

Oorspronkelijk geplaatst door gijsadr
        mij is altijd verteld dat je geen kanaries bij gouldamandines moet zetten want dan gaan ze dood! ik wou het ook proberen maar heb het daarom niet gedaan. Ik hoop dat ik je hiermee ook kan helpen want anders liggen dadelijk je kanaries ineens dood ...
        Toch zou ik een niet al te groot en niet te klein nachthok maken. 1/3 van mijn kooi is nachthok (dan kunnen ze ook in de winter altijd binnen zitten) mijn kooi is ongeveer net zo groot
        Wat mij is verteld over kanaries met goulds is dat de gould een geur bij zich dragen die van invloed kunnen zijn op de broed kwaliteit van je kanaries.
        Samen houden gaat erg goed beide vogel types zijn makkelijk in omgang.
        Advies wat ik heb gekregen is om 1 van de 2 apart te zetten tijdens de broed.
        .

Grt Hansko

Lezen = Leren
        Leren = Proberen
        Proberen = Ervaring opbouwen

http://kanaries.doodlekit.com

Opmerking

Working...
        X