Mededeling

Collapse
No announcement yet.

vijver

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
new posts

• vijver

Hallo iemand ik ben beginnend vogelhouder{wildzang/tropen} heb een waterval met kleine vijver wordt erg gauw groen is hier iets aan te doen wat niet schadelijk is voor de vogels groetjes Piet

Oorspronkelijk geplaatst door Pietjeputter
    Hallo iemand ik ben beginnend vogelhouder{wildzang/tropen} heb een waterval met kleine vijver wordt erg gauw groen is hier iets aan te doen wat niet schadelijk is voor de vogels groetjes Piet
    Hallo Piet,

Je kan een uv lamp gebruiken of een ozoniator beide verkrijgbaar bij een vijverzaak.
    vr gr Wil

Opmerking

Oorspronkelijk geplaatst door Pietjeputter

Hallo Piet
      Misschien kun je het proberen met een goede vijverfilter. Ververs ook regelmatig een deel van het water. Succes Goudvink

Opmerking

Opmerking

Algengroei

Pietje heb je er al eens aan gedacht om er watervlooien in te doen,deze vang ik zelf in een vijver in de buurt omdat ik er veel vissen in heb met een dag zie je al resultaat proberen en je zult zien dat het lukt groetjes Rob.

Opmerking

rob 2,
            En eten je vissen je watervlooien niet binnen de kortste keren op, alvorens ze de kans krijgen om iets aan de algen te doen??

Opmerking

Watervlooien

Nou Tropic dat valt mij best wel mee nou kan ik hier in de buurt makkelijk aan watervlooien komen,is wat anders als je zo'n zakje in de winkel moet kopen daar zit niet zo veel in.Dit doe ik een keer of 3 per jaar erzitten salemanders,kikkers, libellelarven en natuurlijk vissen in de vijver.

Opmerking

Working...
              X