Hallo iemand ik ben beginnend vogelhouder{wildzang/tropen} heb een waterval met kleine vijver wordt erg gauw groen is hier iets aan te doen wat niet schadelijk is voor de vogels groetjes Piet
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
vijver
Collapse
X
-
Hallo Piet,Oorspronkelijk geplaatst door PietjeputterHallo iemand ik ben beginnend vogelhouder{wildzang/tropen} heb een waterval met kleine vijver wordt erg gauw groen is hier iets aan te doen wat niet schadelijk is voor de vogels groetjes Piet
Je kan een uv lamp gebruiken of een ozoniator beide verkrijgbaar bij een vijverzaak.vr gr Wil
-
Oorspronkelijk geplaatst door PietjeputterHallo iemand ik ben beginnend vogelhouder{wildzang/tropen} heb een waterval met kleine vijver wordt erg gauw groen is hier iets aan te doen wat niet schadelijk is voor de vogels groetjes Piet
Hallo Piet
Misschien kun je het proberen met een goede vijverfilter. Ververs ook regelmatig een deel van het water. Succes Goudvink
Opmerking
-
Watervlooien
Nou Tropic dat valt mij best wel mee nou kan ik hier in de buurt makkelijk aan watervlooien komen,is wat anders als je zo'n zakje in de winkel moet kopen daar zit niet zo veel in.Dit doe ik een keer of 3 per jaar erzitten salemanders,kikkers, libellelarven en natuurlijk vissen in de vijver.
Opmerking
Advertentie
Collapse
Opmerking