Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Kunstof planten in voliere

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
new posts

• Kunstof planten in voliere

Hallo

Wil in mijn voliere paar planten.
    Lees veel dat de vogels de planten kaal vreten.
    Kun je kunstof planten in een voliere doen?

Oorspronkelijk geplaatst door stegge16
    Hallo

Wil in mijn voliere paar planten.
    Lees veel dat de vogels de planten kaal vreten.
    Kun je kunstof planten in een voliere doen?
    Om wat voor vogels gaat het dan,Stegge.
    Kanaries b.v. zullen ook aan kunstof planten knabbelen.
    Dat doen ze net zo lang totdat ze er wat vanaf krijgen.
    Vr.groeten van
    Antoni

homepage:
    http://home.tiscali.nl/kunstantonih/

Opmerking

kapoetsensijsen,zwartkopsijsen en kanaries

Opmerking

Oorspronkelijk geplaatst door stegge16
        kapoetsensijsen,zwartkopsijsen en kanaries
        Bij dit soort vogels Stegge,wordt in doorsnee geen beplanting in de voliere
        toegepast.
        Wat wel veelvuldig wordt gedaan is beplanting om de voliere heen.
        Kan evt.ook in grote potten.

Verder kan je in de voliere als boom(pje) palen plaatsen, gaten boren en
        daardoor stokken steken. Je zou de stokken zover kunnen laten uitsteken,dat er meerdere vogels op kunnen zitten.Wel zo doen dat de vogels elkaar niet kunnen bevuilen.
        Vr.groeten van
        Antoni

homepage:

Opmerking

sijzen en kanaries snoepen graag aan alles.
          dus iedere plant dat je in je voliere gaat plaatsen zal letterlijk worden gesnoeid.

je kan altijd wel overwegen om ieder jaar om opnieuw te beplanten, maar dat is jouw keuze. (maar ik vrees dat je tegen juli geen plant meer overeind hebt )
          http://dewittn17.skyrock.com/

Opmerking

kunstplanten.

ik heb een tip, ga naar de winkelketen waar je van allerlei prullen kunt kopen,
            die begint meteen "X" daar heb je spotgoedkope hedera(klimop) er word wel aan geknabbelt,vooral door mijn kanarie.maar niet extreem en ziet er verrassend goed uit. heb hem nu een half jaartje in gebruik en heeft nog nauwelijks geleden.heb een voli. van 2m lang en hoog en 1m br. met 7 vogels.

grt hans.

Opmerking

nog een tip

ik geef mijn vogels een leuk aanbod aan kruiden,peterselie,basilicum,lente-uitjes en oregano dan hebben ze bijna geen zin in wat anders gewoon van die plantjes die je bij de groenteafdeling vindt.heb de hele periode 6 potjes gekocht in een half jaartje. mijn andere planten worden dan redelijk met rust gelaten. ook een flinke pol gras werkt goed.

grt.hans.

Opmerking

Oorspronkelijk geplaatst door hansd
                ik geef mijn vogels een leuk aanbod aan kruiden,peterselie,basilicum,lente-uitjes en oregano dan hebben ze bijna geen zin in wat anders gewoon van die plantjes die je bij de groenteafdeling vindt.heb de hele periode 6 potjes gekocht in een half jaartje. mijn andere planten worden dan redelijk met rust gelaten. ook een flinke pol gras werkt goed.

grt.hans.

Zal best,Hans.

Ook hier genoeg afleiding met trosjes vuurdoornbessen,ui etc.
                Het sisaltouw wordt net zo lang bewerkt tot de knopen er uit zijn.
                Hier wordt aan van alles geknabbeld. Hout,sepia niet alleen aan de kalk maar
                ook het harde gedeelte. Er wordt net zo lang gehakt en gedaan totdat
                wat het ook is kapot is. Om de snavel te scherpen leg ik een schone
                baksteen in de voliere. Daarvan wordt veelvuldig gebruik gemaakt.

Wat de 1ne kanarie niet sloopt,doet de ander.

Daarmee dient in ieder geval rekening te worden gehouden.
                Vr.groeten van
                Antoni

homepage:

Opmerking

Working...
                X