Mededeling

Collapse
No announcement yet.

beestjes op de grond

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
new posts

• beestjes op de grond

IN het binnenhok van mijn voliere, de grond is gewoon straatsteen, zie ik kleine zwarte beestjes springen??????
    Ik veeg het iedere dag even aan, om de zaadjes die gemorst zijn op te vegen. Als ik dan ga vegen, springen er kleine zwarte beestjes mee .
    Ik heb niet het idee dat het vlooitjes ofzo zijn van de vogels, met mijn vogels gaat het verder goed. Heeft iemand een idee wat dit zou kunnen zijn?
    Ik vind het heel gek al die springbeestjes op de grond...

Helena
    Voel je vogelvrij...

Beestjes

Er bestaan zoveel kleine springbeestjes dat je misschien best eens een foto plaatst indien mogelijk, anders zijn we hier wederom begonnen met gissen

Opmerking

Naar mijn idee komen vlooien niet op vogels, ik denk dat het springstaartjes zijn.
      Bijgevoegde Bestanden
      Groeten Michael

https://www.facebook.com/Populier-Vo...4313725716158/

Opmerking

Oorspronkelijk geplaatst door Kanaar
        Er bestaan zoveel kleine springbeestjes dat je misschien best eens een foto plaatst indien mogelijk, anders zijn we hier wederom begonnen met gissen
        Ik kan helaas geen foto plaatsen want ik heb geen macrolens en de beestjes zijn echt erg klein.
        Voel je vogelvrij...

Opmerking

Oorspronkelijk geplaatst door populier
          Naar mijn idee komen vlooien niet op vogels, ik denk dat het springstaartjes zijn.
          Ik heb een gegoogeld op springstaarten en het zou best kunnen. Gelukkig lees ik daar dat het niet schadelijk is voor mens en dier....
          Bedankt voor je reactie.
          Voel je vogelvrij...

Opmerking

Zijn idd, absoluut niet schadelijk, in de aquarium/terrarium houderij worden ze zefls veel gebruikt als voedseldieren.
            Groeten Michael

https://www.facebook.com/Populier-Vo...4313725716158/

Opmerking

Working...