Als dit uw eerste bezoek is bekijk dan de veel gestelde vragen. U moet zich registeren voordat u zelf berichten kunt plaatsen en bijlage kunt bekijken.
(had jij dan maar 2 koppeltjes in totaal of bedoel je meerdere koppels in totaliteit en dan van elk soort 2 koppeltjes?)
Van elke soort twee ,,maar zebravinken ook een tijd in een kleine kamervolliere twee koppels die daar ook zonder problemen hebben gebroed.
Ook nu twee koppels kanarie's in een grote kooi (150 x 160 x 60) ,die broeden niet maar maken ook geen ruzie.Zitten zelfs binnen met extra verlichting.
Nu wekt onze Animal natuurlijk wel de indruk dat het met twee stelletjes van een soort best in een grote kooi kan.
Ligt helemaal aan het soort natuurlijk.
Is voor de meeste vogel soorten af te raden en bij sommige soorten vallen er beslist doden!
Wij willen, voorlopig, ook alleen maar goulds. Eerst samen met grasparkieten, maar ik las al dat dat niet verstandig was. We willen dus met een aantal? koppeltjes goulds beginnen en dan zal er vanzelf meer ruimte komen.
We wilden trespa gebruiken, dat hoef je niet te schilderen, kan je nat afnemen en rot niet. En onderin een soort lade die je eruit kan halen om te verschonen.
hierbij een foto van mijn binnenkooi. Ben zelf ook houder van Goulds. handig is om makkelijk bij de voer opstelling te komen. Ik kan er van de buitenkant bij en hoef dus niet in de kooi te zijn
Opmerking