Mededeling

Collapse
No announcement yet.

keur tafels

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
new posts

• keur tafels

Wanneer gaat de bond op de nationale onder keurtafels keuren.Wij als vereneging moeten het wel doen(aanbevolen door de bond).Er word gekeurd bij de licht sterkte in de zaal.Dat kan niet op vogel 2009.De witte vogels moeten blauw zijn ,en de gele vogels moeten orange zijn.en de rode vogels zitten tegen bruin aan.Dit kan niet op de nationale kampioen schappen.Ook de indeling van de groepen is niet goed.Bij de geel ints en schimmel met elkaar gaan vergelijken kan nooit,ivoor met een intesieffe gele kan ook niet,zelfde onder de schimmel vogels en de lutino,s en de rubino,s in de rood ivoor en schimmelsserie het zelfde.Maar als het helemaal anders moet,doen we gewoon de mozaieken rood en geel bij elkaar in(met pigment en zonder pigment) Wat een aanfluiting.Ik heb vandaag een goed contact gehad met een keurmeester uit Belgie.Hij zei tegen mij als je in een groep kampioen bent ben jij niet de eenege.Ik zei waarom niet .Er zijn nog 6 vogels die 93 punten scoren.Stam 4x93 stel2x93 enk 1x 93.Hij heeft gelijk.Wij moeten er een show van maken op een eerlijke keuring.Er word gestrooit met 93 92 punten wat een vogel niet toe komt.(Voorbeeld mijn stam agaat mozaiek type 1 altyd89 89 90 90 .en op vogel 2009 4x92 punten niet terecht er zit geen zichtbare mozaiek tekening op.Maar er worden keuzes gemaakt door de keurmeesters.We laten een prijs in de gelen vallen en in de roden(verkeerd bezig NVVB)

Groet Ton,
    www.allevogels.nl

Opmerking

Working...
    X