Mededeling

Collapse
No announcement yet.

wie o wie, Henk 3??

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
new posts

• wie o wie, Henk 3??

wie heeft er weet van een grote vogeltentoonstelling, (schow) (verkoop) op 2 , 3 en 4 januari 2009 in het duitse Bas Salszuslen 32105??

Heb me laten vertellen dat het de moeite zou zijn, maar heb er eerlijk nog nooit eerder van gehoord.
    Wie wel??

toevallig

Hoorde ik vandaag iets over. In de hal waar de COM 2005? was in Bad Salzuflen. Schijnt de bondsshow te zijn en inderdaad de moeite waard.

Groet,

Rob.

Opmerking

kijk hier maar even: http://www.dkb-online.de/
      er zitten wel tropische vogels, maar het is meer een kanariebond, zie de naam Deutsche Kanarien Bund, ik ga zelf bijna elk jaar naar Kassel (3e week november) das de andere grote Duitse bond, de AZ, die zijn groter en daar zitten meer tropen en parkieten, dat past mij persoonlijk beter.

Laat eens horen hoe het daar was als je naar Bad Salzuflen gaat !!!
      kijk hier ook eens: http://zebraforum.tropenkweker.nl/

Opmerking

Vast bedankt voor de eerste reakties.

Als het idd. over een kanariebond gaat, zal er weinig anders te vinden zijn.
        Het lijkt dan ook eerder een tentoonstelling dan een vogelverkoop.
        Betwijfel dus sterk of ik er langs gaan. Kan natuurlijk tegen die tijd nog veranderen. We zijn tenslotte al een jaar verder dan.

Opmerking

Ben er vandaag geweest en je kan het vergelijken met apeldoorn ,alle vogels zijn vertegenwoordigd en het randgebeuren ook.Mooie verkoopklasse met redelijk aanbod en vogels gezien met 95 punten.Je ziet ook stammen waarin twee mannen en twee poppen zitten of een man en drie poppen.Waar mijn belangstelling naar uit ging is in duitsland de groep bastaarden cardueliden en europese vogels.217 inzenders en over de 2000 vogels alleen in deze groepen de exotengroep was ook zeker zo groot.
          groeten eddie

Opmerking

Klopt.... maat van mij is daar Generaal Kampioen geworden met een Blauwborst van 95 points......

Hans
            Tomorrow is the first day of the rest of your life...

Opmerking

vogelshow zutphen

hallo,

Ja er is vandaag en morgen een show in zutphen 3 en 4 januari.

mvg,

Annick

Opmerking

Working...
              X