Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Vraag over het vraagprogramma van de NbVV

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
new posts

• Vraag over het vraagprogramma van de NbVV

Wellicht een stomme vraag; maar ik stel hem toch.

Bij de laatste "onze vogels" zat een boekje met het vraagprogramma voor de tentoonstellingen in 2006.

Als ik dan bv naar de turquoisines kijk dan zie ik puur de wildkleur staan + de roodbuik.

Wil dit dan zeggen dat andere kleurslagen niet gewild zijn op de tentoonstellingen?

Turquoisineparkieten op de show.

Alhoewel ik bepaald geen parkietenkenner ben heb ik toch even een blik in het TT-katern geworpen.
    Op nummers 631.003 en 631.004 zien we de lichtgroen wildkleurvogels.
    Op nummers 641.211 en 641.212 dezelfde lichtgroen, maar dan met rode buik.
    Op nummers 641.265 de pastel lichtgroen man, op 641.266 de pastel lichtgroen pop, op 641.377 de opaline lichtgroen roodbuik man, op 641.378 de opaline lichtgroen roodbuik pop en tenslotte op 641.468 zien we de pastel opaline lichtgroen pop.
    Veel plezier op de shows!

Groet,

Rob.

Opmerking

vraagprogramma

Oorspronkelijk geplaatst door EvdB
      Wellicht een stomme vraag; maar ik stel hem toch.

Bij de laatste "onze vogels" zat een boekje met het vraagprogramma voor de tentoonstellingen in 2006.

Als ik dan bv naar de turquoisines kijk dan zie ik puur de wildkleur staan + de roodbuik.

Wil dit dan zeggen dat andere kleurslagen niet gewild zijn op de tentoonstellingen?
      Het vraagprogramma dat bij Onze Vogels is bijgesloten bevat een selectie. Het zijn de vogels die het meest worden ingezonden. Wil je het volledige vraagprogramma zien kijk dan op de site www.nbvv.nl
      Het volledige programma omvat ongeveer 50 bladzijden.
      Henk

Opmerking

Het vraagprogramma dat bij Onze Vogels is bijgesloten bevat een selectie. Het zijn de vogels die het meest worden ingezonden. Wil je het volledige vraagprogramma zien kijk dan op de site www.nbvv.nl
        Het volledige programma omvat ongeveer 50 bladzijden.
        Henk
        Aha vandaar.. bedankt!

Opmerking

Henk,

Waar staat het volledige vraagprogramma van 2006 ???
          De selecties zijn van 2005 en wijken af van het beknopte vraagprogramma van 2006.

m.v.g.
          Jos van Valkenburg

Opmerking

Working...
          X