Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Belangrijk!!!! SEC; Open Europese Cultuurvogel 2015

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
new posts

• Belangrijk!!!! SEC; Open Europese Cultuurvogel 2015

Belangrijke mededeling over de Open Europese Cultuurvogel show 2015

Deze week werden wij geconfronteerd met het feit dat de Kentering in Rosmalen niet beschikbaar was voor het organiseren van de show 2015. De reden was dat ondanks, dat wij schriftelijk de datums hadden vastgelegd, de Kentering een dubbele boeking had gemaakt voor die periode. Wij hebben de Kentering laten weten dat wij onze aanspraken op deze periode onveranderd wilden handhaven omdat dit met hen was afgesproken en vastgelegd. De bedrijfsleider heeft ons laten weten dat wij, desondanks, in die periode geen gebruik kunnen maken van de locatie. Hij beroept zich er op dat door het afzeggen van de andere partij de Kentering een groot financieel verlies zou leiden. De SEC is bezig juridische stappen te onderzoeken voor het indienen van een schade claim.

Wij zijn daarom genoodzaakt om de show 2015 te organiseren op een andere locatie. De data blijven gehandhaafd, 11, 12 en 13 december 2015.

Gelukkig ligt deze niet ver van Rosmalen, is goed bereikbaar en prima geschikt om een show, die u van ons gewend bent, te organiseren. De locatie is bekend voor ons doordat de Nederlandse Zebravinken Club (NZC) ook haar jaarlijkse show hier organiseert. De komende tijd is er veel werk aan de winkel voor de TT commissie en het bestuur. Wij doen dit echter in de overtuiging dat u als inzenders en bezoekers begrip zult hebben voor deze verplaatsing op korte termijn en vertrouwen er op dat u evenals in voorgaande jaren in grote getalen weer zult inzenden en de show zult bezoeken.

De nieuwe locatie is:
    Active Partyworld
    Klepperheide 17
    6651 KM Druten

Voor meer informatie kunt u bellen met Robin Kleinherenbrink, tel. 06533022336.

Bestuur en Showcommissie OEC 2015
    Last edited by robink; 07-10-2015, 09:45.

Dat is vervelend. Voor mij zelfs erg balen, ligt vanuit Eindhoven bijna 2x zover weg als Rosmalen....

Opmerking

inderdaad vervelend dat het nog verder weg is, ook voor mij vanuit helmond
      groeten gijs

Opmerking

Eindhoven-Rosmalen 46 minuten, Eindhoven-Druten 54 minuten
        Helmond-Rosmalen 34 minuten, Helmond- Druten 47 minuten

Waar hebben we het over.

Opmerking

wel lullig voor de organisatie, dat je op het laatste moment nog wat anders moet zoeken.

het gaat mij verder niet aan, maar als je al zoveel jaar daar komt, en ze laten je dan vallen.......

ik zou dan zeggen: nu niet ? dan nooit meer.
          groeten Ton
          mijn Youtube kanaal: https://www.youtube.com/channel/UCLy..._as=subscriber

Opmerking

Het is inderdaad erg vervelend.
            Maar ik denk dat we een heel goed alternatief hebben. De Nederlandse Zebravinken Club (NZC) komt hier ook en is zeer tevreden en positief.
            Het ligt bovendien centraler in Nederland.

We gaan inderdaad niet voor 1 keer hier naar toe, maar deze wijziging is structureel.
            We keren niet terug naar de Kentering en hebben een contract voor meerdere jaren in Druten getekend.

We hebben er veel vertrouwen in, ondanks het vele extra werk.

We hopen jullie daar ook te kunnen begroeten als inzender of bezoeker.

Opmerking

Willie Kuijpens, Toppie!

Ik had gisteren al even achter de computer gezeten en hetzelfde geconstateerd. Ik was al een reactie aan het plaatsen hier maar kwam tot het besef dat ik mijn tijd aan dit soort mensen en opmerkingen niet hoef te verknoeien. Genoeg positiefs in het leven.

Voor de organisatie is het veel vervelender en een hoop meer werk dan voor de persoon/en die een extra 5 minuten op de fiets moeten.

Groet, Kees, Tauranga, Nieuw Zeeland.

Opmerking

Klopt Kees, mensen maar zeuren over de afstand, de organisatie is er maar druk mee om alles voor elkaar te krijgen.

Opmerking

enschede rosmalen 154km
                  enschede druten 130 km

mvg eddie

Opmerking

Tauranga Rosmalen 18,286 km
                    Tauranga Druten 18,261 :-)

mvg Kees

Opmerking

Oorspronkelijk geplaatst door Willie Kuijpens Bekijk Bericht
                      Klopt Kees, mensen maar zeuren over de afstand, de organisatie is er maar druk mee om alles voor elkaar te krijgen.
                      Hoezo zeuren? Ik baalde daar echt van, had graag daarheen willen gaan. Maar heb helaas geen eigen auto. Nu dat het voor mij een dikke 20km verder is, word het echt moeilijker voor mij om daar te geraken. Vind jou de zeikerd, beetje konten kruipen en stoer doen vanuit je veilige computer.

Opmerking

Met verkeerde been uit het bed gestapt Joog?

Opmerking

Denk dat hij maar een been heeft en dat 20km hinkelen natuurlijk heel ver is.:
                          Denk niet dat we hem missen.Ben natuurlijk wel blij dat kees komt omdat het nu zo veel dichterbij is

mvg eddie

Opmerking

in rosmalen 1 x wezen kijken, nu het dichterbij is wellicht weer eens een bezoekje brengen !succes met de voorbereidingen !

Opmerking

Working...
                            X