Mededeling

Collapse
No announcement yet.

WK Hasselt

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
new posts

Hasselt

[Ben het eens de verlichtng die is ronduit zeer slecht te noemen bij diverse kooien kan je de vogende vogel niet vinden op elkaar volgende nummers van dezelfde vogels blijken in een andere rij te staan div mutanten van merels en rijstvogels zijn niet geklasseerd dezelfde vogels zijn in Nederland op elke grote tt opgenomen als het zo moet kan je ze beter niet inzenden ,ze moeten vogels keuren en accepteren en blij zijn als er niewe mutaties bijkomen en niet zeggen dat een bepaalde kleursag eerst een aantal jaren te zien moet zijn geweest
    Ook ik heb div heb vele mooie vogels gezien maar het blijft jammer van de slechte verlichting en de verkoopklas was helemaal niet om aan te zien
    kortom in Apeldoorn doen ze 10 keer beter

Opmerking

@marty

wat was er dan helemaal niet om aan te zien in de verkoopklasse, en wat is er in Apeldoorn 10 x beter????

Opmerking

Hasselt

wat er niet om aan te zien is lijkt mij duidelijk dit is geen verkoopklas op een gerenomeerde tt maar een ordinaire vogelmarkt op een wereldtentoonstelling en dit lijkt mij geen propaganda voor de vogelsport dit gaat heel Europa door maar snel vergeten deze tt

Opmerking

Opmerking

The proof of the pudding is in the eating

Opmerking

Groet Ton,
              www.allevogels.nl

Opmerking

Mvg,
                Kingfisher.

Opmerking

Waarom zaten er ook nog vogels in hun eigen (zwarte) TT kooi en niet in de kartonnen kooien?
                  Een ieder denkt er het zijne van en dit was mijn mening!
                  Jacco

Opmerking

Inderdaad ben ik met je eens dat totaal open kooien waar je aan alle kanten omheen kunt lopen niet ideaal zijn voor het showen van vogels, echter dat je zegt dat de vogels niet op hun gemak zaten durf ik niet te beweren. Ik heb nog nooit zo'n mooie rustige hop gezien, die overstoorbaar was ook al stond (hurkte) je op enkele cm bij de vogel vandaan. Verder de europese vogels van de belgische club: Zelfs met 10 mensen om de voliere zaten de barmsijsen elkaar te voeren en in een andere voliere zaten de vogels onverstoorbaar op de grond te eten ondanks de voliere waar iedereen omheen liep. Neemt niet weg dat ik nog steeds liever kooien en volieres zie met minimaal 1 dichte wand.

Verder is een verkoopklasse op zo'n show ook altijd een mooie bevestiging dat niet alleen een handelaar de prijzen betaald, de particulieren doen hier net zo hard aan mee. En zo lang mensen 2 euro inkom betalen om de verkoop afdeling te kunnen zien en doordat nog altijd mensen volop vogels in een verkoopafdeling kopen zal een dergelijke afdeling altijd bij een show van deze omvang aanwezig zijn!

Verder ben ik het helemaal met je eens Kingfisher, dat er een aantal vogels in ongeschikte kooien zaten. En eveneens jij, heb ik me prima vermaakt ;-)

Opmerking

WK Hasselt

Is er nog iemand die voor de thuisblijver wat foto's kan plaatsen. Ik ben wel heel benieuwd. Ik had helaas niet mogelijkheden om er te kijken.
                      M.vr.gr.
                      Wim van der Linden
                      http://www.vvvogelvreugd.nl/

Vogelfoto's en kweekverslagen zijn altijd welkom.

Opmerking

Ik ben gisteren naar Hasselt geweest. Wat de verlichting betreft sluit ik me aan bij mijn voorgangers, maar het lijkt mij dan ook een hele opgave om zo'n hal "fatsoenlijk" te verlichten.
                        Verder heb ik mij prima vermaakt daar.
                        Ook voor mij was het een show van formaat.

Groeten John

Opmerking

beeld en geluid

WJ.v.d.Linden:
                          Is er nog iemand die voor de thuisblijver wat foto's kan plaatsen. Ik ben wel heel benieuwd. Ik had helaas niet mogelijkheden om er te kijken.
                          Ik heb wat voor alle thuisblijvers kunnen vinden.

Link aanklikken en dan even wachten tot ie geladen is. Eerst even wat reclame en dan......

L1 | Regionaal nieuws, sport, weer en verkeer uit Limburg, via radio, tv, website en social media, onder het motto Liefde voor Limburg.

Radio verslag: http://www.l1.nl/popups/mediaplayerp...ediaType=audio
                          Vriendelijke groeten,
                          Henk3.

Mijn website:

Http://www.hobbyennatuurfotografie.nl

Opmerking

Oorspronkelijk geplaatst door JaccoZ
                            Waarom zaten er ook nog vogels in hun eigen (zwarte) TT kooi en niet in de kartonnen kooien?

Opmerking

Derde wereldkampioen voor vogelvereniging De Voliere http://link.marktplaats.nl/144256825

In iedergeval van mijn kant wil ik de hartelijke felicitaties doen toekomen aan dhr. A. Bakker te Dordrecht met zijn voortreffelijke resultaat.
                              Vriendelijke groeten,
                              Henk3.

Mijn website:

Http://www.hobbyennatuurfotografie.nl

Opmerking

hallo,
                                we zijn met een bus met 50 personen geweest en hebben een mooie dag gehad,het was natuurlijk wel zoeken met de catalogus in de hand zat je bij 9000 dan stond strak ernaast 4900 maar goed ,wel gevonden wat we zochten ondanks de slechte verlichting,ook de stam serinussen bezocht die zilver had behaald en dacht dat in een stam toch 4 vogels van het zelfde soort/geslacht moesten zitten,want had zo mijn twijfels of er niet 1 pop bij zat die nog niet helemaal op kleur was,maar goed ik ben niet zo thuis in die soorten ,Het waren overigens wel bijzonder mooie vogels,ook ter vergeefs gezocht naar de de gouldamadines van de familie Lievens ,ik had gehoopt die vogels is een keer in levende lijve te zien ,maar helaas ze waren er niet ,of zijn ze toch niet zo bijzonder ,om ze in te zenden voor een wereld tt om kampioen te kunnen worden.Wie weet kan Lester of Ivan daar een antwoord op geven.

m.vr.gr. harry
                                m.vr.gr. Harry

Opmerking

Working...
                                X