Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Districsshow Noord Holland 2014 weekend 20 -22 December

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
new posts

• Districsshow Noord Holland 2014 weekend 20 -22 December

Spanbroek/Opmeer.

Nooit van gehoord? In het Engels zouden we dan zeggen: Waar ben jij je hele leven geweest dan!

Dit plaatsje ligt in de Kop van Noord Holland en even ten Noord Oosten van Heerhugowaard - zo ongeveer tussen Wognum en Oudkarspel. Als je van deze plaatsen ook nog nooit gehoord hebt betekent dat dus terug naar de schoolbanken.

Als er geen nieuwe gevallen van de Vogel virus aan het licht zouden komen dan betekend dat dat het verbod voor vervoer en het houden van tentoonstellingen op de 18e December zou vervallen.
    De vogel vereniging (Vo.V.O.S ) is met man en macht aan het werk deze TT te organizeren zodat er voor de maand December toch nog EEN Tentoonstelling door zou kunnen gaan.

U kunt alles vinden op het website www.vovos.nl

Entree is zoals gebruikelijk bij deze club altijd vrij.

Een zeer vooruitstrevende club heb ik me door ingewijden laten vertellen.

Might see you there!

Voor mij terug naar mijn reis agenda.

Groet, Kees, Nieuw Zeeland/Australie, Los Angeles, Las Vegas, New York, Rotterdam, Amsterdam, Beemster, Hong Kong, Nieuw Zeeland.

Mijn clubgenoten hadden mij op de mogelijkheid gewezen dat de TT Spanbroek nog een optie was om aan mee te doen. Ben nog een leerling op TT gebied en heb ingeschreven met drie Goulds.

Buiten de TT was men zeer positief over deze vereniging ook de inrichting van deze TT moet bijzonder fraai zijn.

Ik hoop dan ook dat de show doorgaat ook voor al die vrijwilligers die er veel tijd insteken.

Groeten
    Rob koppen

Opmerking

Een zeer vooruitstrevende club heb ik me door ingewijden laten vertellen.

Zoiets heb ik ook gehoord!

Ervan uitgaande dat er verder geen nare uitbraken meer in de weg komen te staan ga ik zeker even kijken.

Amigo de los Psittacidos

Look deep into nature and you will understand everything better

Opmerking

Kees, denk je wel aan je airmiles.....
        groeten Ton
        mijn Youtube kanaal: https://www.youtube.com/channel/UCLy..._as=subscriber

Opmerking

Amigo de los Psittacidos

Look deep into nature and you will understand everything better

Opmerking

Working...
          X