Mededeling

Collapse
No announcement yet.

even Apeldoorn bellen? inschrijvingen gaan gewoon door

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
new posts

• even Apeldoorn bellen? inschrijvingen gaan gewoon door

01 december 2014
    De inschrijving voor de bondsshow 2015 gaat gewoon door. De NBvV houdt de berichtgeving over het tentoonstellings- en verzamelverbod nauwlettend in de gaten. Mocht er onverhoopt toch een maatregel komen die ons moet doen besluiten om de show af te gelasten dan zullen wij het inschrijfgeld van de deelnemers niet incasseren. Mocht dat inmiddels al gebeurd zijn, dan zal het bedrag teruggestort worden. U kunt dus tot 10 december 24.00 uur inschrijven.

Het site van de NBVV voor de laatste updates.

Groet, Kees, Tauranga, Nieuw Zeeland.

Ik ga aanstaande Vrijdag voor de dag richting Apeldoorn.

Heb al wat afspraakjes gemaakt met forumleden die hier actief zijn/waren. Leuk om dan ook eindelijk een gezicht bij een naam te kunnen plaatsen.
    Ikzelf ben makkelijk te herkennen. Spreek Nederlands met een Nieuw Zeelands accent.

Groet, Kees, Beemster.

Opmerking

Heb vandaag een bezoekje gebracht en mag concluderen dat Vogel 2105 weer een mooi show is geworden.

Qua opzet is het voor jaarlijkse bezoekers (zoals ondergetekende) weinig spannend, maar het soortaanbod is wel eens minder spectaculair geweest.

Er zitten een aantal zeer mooie en ook een paar bijzondere soorten.

. . . en gezien het feit dat de Australische soorten goed vertegenwoordigd zijn mag Kees zich verheugen op een waar feest der herkenning.

Have fun!
      Amigo de los Psittacidos

Look deep into nature and you will understand everything better

Opmerking

Hoe doe je dat Rupicola, nu al de show van 2105 bezoeken. Ik zou dit ook wel willen, want ik weet zeker dat ik dan niet meer leef.

groetjes fons
        Uit gouden korenaren schiep GOD de Goirlenaren
        uit het restant de rest van het land.

Opmerking

Ach, 't is een gave zullen we maar zeggen!

Daar hoort behalve een bezemsteel ook een magische spreuk bij, maar die schrijf ik hier niet op hoor, straks zit er een foutje in . . . .

n.b. even verkeerd schakelen naar een andere site en correctie van eigen schrijfsels is niet meer mogelijk.
          Amigo de los Psittacidos

Look deep into nature and you will understand everything better

Opmerking

haha, ik heb het wel gelezen, maar het was me niet opgevallen.

helaas wegens drukke werkzaamheden, bouw horecava, geen tijd om te gaan.
            groeten Ton
            mijn Youtube kanaal: https://www.youtube.com/channel/UCLy..._as=subscriber

Opmerking

Vandaag richting Apeldoorn geweest. Om 10 uur voor de deur.

Genoten van de vele mooie vogels en een paar "bekenden" ontmoet. Altijd leuk om een gezicht bij een naam te kunnen plaatsen.
              Met alles wat er wordt aangeboden of beschikbaar is in de Nederlandse vogel wereld mogen jullie beslist niet klagen.

Jullie mogen wel klagen over het weer.Gelukkig ben ik dat 40 jaar geleden ontsnapt.

Groet, Kees, Beemster, NH.

Opmerking

Working...
              X