Als dit uw eerste bezoek is bekijk dan de veel gestelde vragen. U moet zich registeren voordat u zelf berichten kunt plaatsen en bijlage kunt bekijken.
Doe dit nu niet jongens, zometeen gaat er nog iemand zijn kooinummers erbij zetten, na de keuring vragen is prima, vooraf alle schijn van partijdigheid proberen te voorkomen.
Keurmeesters, het zijn net mensen.
Je hebt zeker gelijk, Hans. Maar de keurmeesters die ik ken zullen mijn vogels - ook al zouden ze als zodanig door hen herkend worden - gelijk behandelen als alle anderen. Heb ik alle vertrouwen in. Of ben ik niet meer van deze wereld?
Tomorrow is the first day of the rest of your life...
Maar de keurmeesters die ik ken zullen mijn vogels - ook al zouden ze als zodanig door hen herkend worden - gelijk behandelen als alle anderen. Heb ik alle vertrouwen in. Of ben ik niet meer van deze wereld?
blijf houden dat vertrouwen en van deze wereld ach dat zijn we toch allemaal wel/niet
vooraf alle schijn van partijdigheid proberen te voorkomen
en daar zit nou juist het probleem vooral in het woordje vooraf
ik ga niet met geen vogel naar vogel 2008 , ik had allen maar verkeerde vogels gekweek, ik had 2 koppels engels grasparkieten, en daar zijn alleen maar tover ballen uit gekomen, dus die grasoarkieten heb ik weg gedaan , ik hoop dat volgend jaar meer succes heb met de vogels
Ik dacht het het vogel 2008 was, maar zie in de link dat het 2007 moet zijn
Dan heeft de kalender, welke we gehad hebben in het kader van 75 jarig bestaan, toch gelijk
Opmerking