Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Vogel 2014 was top!

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
new posts

• Vogel 2014 was top!

Langs deze weg wil ik iedereen die heeft meegeholpen Vogel 2014 tot zo'n succes te maken een groot compliment geven en hartelijk bedanken.

Het was top dames en heren!
    Groet Ton,
    www.allevogels.nl

Hallo Ton,

Dit ben ik helemaal met je eens. Van begin tot het eind prima verzorgd en alle vrijwilligers die ik ben tegengekomen waren even vriendelijk.

Dus ook van deze kant complimenten en dank hiervoor.

Groeten van een deelnemer. (en winnaar van zilver )
    http://www.soestervogelvrienden.nl
    Iedere vogel heeft zijn schoonheid. de kunst is te ontdekken welke dat is

Opmerking

Ik ben het redelijk met je eens.
      waren toch wat dingen waar ik over struikelde,
      dit was mijn eerste deelname aan de bondshow, dus wist een aantal dingen niet. Uiteraard snap ik dat die mensen dat niet weten dus dat maakt ook niet uit, maar als je dan iets vraagt, doet wat niet de bedoeling is of ergens gaat staan wat niet de bedoeling is, kijken ze je raar aan, laten ze je staan en laten je wachten of verwijzen je door terwijl ze het allemaal zelf ook wel weten.
      dat vond ik toch ook wel jammer.

Verder goed gedaan hoor allemaal

groet
      Duco (2x goud en 1 keer zilver )
      Duco

Opmerking

Dat gebeurt vaker bij evenementen waarbij "iedereen" al jaren meedraait.
        Het is goed het (ook) hier even te melden en beslist iets om rekening mee te houden voor volgende keren.
        Tip aan organisatoren:
        Niet iedereen weer van de hoed en de rand, help ze even zich thuis te voelen.
        Groet Ton,
        www.allevogels.nl

Opmerking

top 2014

hallo ton
          de tt vond ik over het algemeen top,wel jammer dat er steeds minder afrikaanse prachtvinken komen,en dat er toch wel vaak twijfelachtig gekeurd werd.
          waar ik mij het meeste aan stoorde is dat er een flink aantal vogels voor al parkieten in de verkoopklasse aanwezig waren die op een haar na dood gingen g ,ik bedoel er zijn er een flink aantal in een zeer twijfelachtige conditie met ook nog verkeerd voer in de bakken,er waren erbij die hadden bijna papegaaienvoer in de voerbak zitten,en ik was echt niet de enige die daar een opmerking over maakten of het zagen.
          ps niks ten nadele over de verzorging verder hoor door de vrijwilligers.
          alleen ik vind het geen reclame en eigenlijk zouden zulke vogels weggehaald moeten worden van de verkoop afdeling.
          mvg

Opmerking

Ik vond Vogel 2014 ook helemaal top! Mooi opgezet, mooie vogels en een goede sfeer. Ik bezoek dit evenement nu alweer een paar jaar, maar het blijft elk jaar prachtig om te zien.

Tip aan organisatoren:
            Niet iedereen weer van de hoed en de rand, help ze even zich thuis te voelen.
            Ik weet niet of de organisatoren meelezen, maar ik had ook nog wel een tip. Bij de verkoop klasse was het ook dit jaar weer een drukte van belang. Dit leidde tot een flinke rij bij de verkoop. Het gevolg was dat (zowel bij de tropen als bij de kanaries) de mensen langs een rij met vogels stonden. Bij de tropen was het zo dat ruim de helft van de kooien met zebravinken niet te bezichtigen was..... Misschien is het een idee om de opstelling iets te veranderen? Ik denk dat er langs de wanden aan de zijkanten nog genoeg ruimte was om extra kooien te plaatsen en dan heb je ook meteen een aparte ruimte waar mensen rustig in de rij kunnen staan met hun nieuwe aankopen.

Opmerking

Ja ,hoor ook ik vond Vogel 2014 een prima evenement.
              Een compliment voor de vele vrijwilligers en de organisatie van Vogel 2014.
              Van hier uit mijn wel gemeende felicitatie met de geslaagde TT.

Opmerking

Working...
              X