Eddie.Het acclamatiseren heeft niet perse met de Spaanse Timbrado's
te maken. Vroeger had ik kleurkanaries .Ik heb in meerdere verenigingen gezeten en iedereen was
tevreden. Ook degenen die kromsnavels of tropen inzonden.
Sommige vogels raken wat gestresst door vervoer e.d. en laten zich daardoor niet van hun mooiste kant zien. Iets minder strak in het pak e.d.De volgende dag is dat weer over.
Als je wilt,dat je vogels een speciaal voer krijgen dan vraag je even na of dat beschikbaar is. Zo niet,dan kan je zelf je voer inbrengen.Het moet al een heel vreemde samenstelling zijn wil de zaadleverancier,die mengeling niet kunnen
maken.
De zaadleverancier voor de DTT Zuid-Holland,die gehouden wordt door vv
De Voliere,Dordrecht, maakt b.v.een mengeling voor de Zangkanaries.
Zo zie je toch,dat er kosten noch moeite worden gespaard, om ook op dit gebied het beste te bieden en het de vogels en de inzenders zo veel
mogelijk naar de zin te maken.
Zelf heb ik nog nooit een vogel gehad,die uit zijn doen was door een normale
tt. Ook nu niet met de Spaanse Timbrado's.
te maken. Vroeger had ik kleurkanaries .Ik heb in meerdere verenigingen gezeten en iedereen was
tevreden. Ook degenen die kromsnavels of tropen inzonden.
Sommige vogels raken wat gestresst door vervoer e.d. en laten zich daardoor niet van hun mooiste kant zien. Iets minder strak in het pak e.d.De volgende dag is dat weer over.
Als je wilt,dat je vogels een speciaal voer krijgen dan vraag je even na of dat beschikbaar is. Zo niet,dan kan je zelf je voer inbrengen.Het moet al een heel vreemde samenstelling zijn wil de zaadleverancier,die mengeling niet kunnen
maken.
De zaadleverancier voor de DTT Zuid-Holland,die gehouden wordt door vv
De Voliere,Dordrecht, maakt b.v.een mengeling voor de Zangkanaries.
Zo zie je toch,dat er kosten noch moeite worden gespaard, om ook op dit gebied het beste te bieden en het de vogels en de inzenders zo veel
mogelijk naar de zin te maken.
Zelf heb ik nog nooit een vogel gehad,die uit zijn doen was door een normale
tt. Ook nu niet met de Spaanse Timbrado's.
Hans.
Opmerking