Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Tentoonstellingen en keurmeesters

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
new posts

• Tentoonstellingen en keurmeesters

Op dit forum staat onder de sub groep evenementen + Mededelingen de rubriek Tentoonstellingen.

Hier wordt gebruik van gemaakt om leden attend te maken en/of te herinneren op plaatselijke, regionale, nationale tentoonstellingen vaak met de oproep in te schrijven.

Wat er niet bij staat dat al deze TT's keurmeesters vereisen, van wat ik begrijp, een keurmeester voor iedere 80 ingeschreven vogels.

En net zoals het fokken van mijn Bouviers kan een keurmeester van een groep werkhonden geen schoothondjes beoordelen.

Zo ook met onze vogels. Speciale keurmeesters voor zang en kleur kanaries, kromvogels en rechtsnavelige vogels en noem maar op.

Ben ik aan het babbelen met een keurmeester die dit seizoen op 29!! TT's keurt. Petje af! En dat mag ook wel eens genoemd worden, want zonder deze mensen geen TT's.

Mischien had ik dit onderwerp in "Overige berichten" moeten plaatsen want ik denk dat er heel wat leden zijn die deze rubriek hier niet lezen. Van mij mag het dan ook dubbel geplaatst worden (moderator )

Groet, Kees, Tauranga, Nieuw Zeeland.

wat ik wel steeds hoor, is dat het steeds moeilijker word om voldoende keurmeesters te vinden, en op te leiden. er is weinig animo voor, aangezien het wel een pittige opleiding is.

maar petje af, voor hun kunde. ik zou het niet zien, al die dingen waar je moet op letten.
    groeten Ton
    mijn Youtube kanaal: https://www.youtube.com/channel/UCLy..._as=subscriber

Opmerking

En gezien de vele reacties op dit onderwerp in de laatste 5 dagen worden de keurmeesters ook erg gewaardeerd (NOT!)

Groet, Kees, Tauranga, Nieuw Zeeland.

Opmerking

Vriendelijke groeten,
        Henk3.

Mijn website:

Http://www.hobbyennatuurfotografie.nl

Opmerking

keurmeesters

nou cees
          ik vind dat de gemiddelde keurmeester wel eens boven het maaiveld uit mag komen,wand dat gebeurt te weinig vind ik.
          kijk als je graag keurt is niet erg natuurlijk vooral als je in de vut bent bijv,maar als je er ook nog bij werkt valt het niet mee hoor om het allemaal te regelen,ben zelf bijna 10 jaar keurmeester geweest.
          vooral als je baas dan ook nog moeilijk doet dan is het gauw over.

ook vind ik dat bij veel tt,s er ook veel [fouten of vergissingen ]worden gemaakt.
          mvg wim

Opmerking

Working...
          X