Als dit uw eerste bezoek is bekijk dan de veel gestelde vragen. U moet zich registeren voordat u zelf berichten kunt plaatsen en bijlage kunt bekijken.
weinig mensen met foto kasten schijnbaar die willen uit 1 zetten hoe ze het steriel houden .neem u verantwoordelijkheid en verbied dit op tt en andere evenemententen hoe mooi de foto,s ook zijn gebruik het alleen bij de kwekers thuis dan kunt u verantwoord ontsmetten.
De zoekmachine of dit forum geeft je een heleboel leesmateriaal dat je wel tot volgend jaar zoet houdt.
Een van mijn vrienden hier heeft quarantine vertrekken voor vissen die hij importeert vanuit Duitsland en Singapore. Hij gebruikt gewoon een ouderwets bleekmiddel. (MAF approved)
ik niet henk maar het spoor paramixo is wel terug te voeren naar een besmettings punt,ook al zijn alle namen niet openbaar.
wat jammer is juist om snel en adekwaad op te treden ,bv tijdelijk geen nieuwe aankopen wat ik wel gedaan heb dus mijn hangt nog misschien nog het 1 en ander te wachten met veel dank als het gebeurt aan de zwijgers. en praten na 5 weken is ook te laat vooral als er een studiegroep is die het voorbeeld dient te geven.
hoop dat er veel nagedacht gaat worden door verenigingen bonden en zwijgers hoe het in de toekomst sneller openbaar word gemaakt.
als verenigingen cq bond verstand hebben verbieden ze die dingen op tt en studiedagen ,hoe jammer ook met water geven gaan de meeste nu ook anders om dan jaren geleden uit een emmer.
het is maar net wat voor risico,s je kunt en moet uit sluiten .
zoals u reinig dood geen virus als paramyxo ,polyoma enz enz .
hoe verkwent reinig u per vogel of per evenement ?
denk eens na over kartonen foto kasten<dozen die voor eenmalig gebruik zijn per vogel dus want de foto,s op zicht zijn kunstwerkjes
ik denk uitsluitend in het belang van de vogels al het andere staat bij mijn op een tweede plaats.
Volgens mij zijn er diverse virussen die zich door de lucht kunnen verspreiden. Wat te denken van al het rondzwevend veerstof?
Als je geen risico's wil, moet je niet naar shows gaan, niet naar beurzen, niet naar andere liefhebbers, niet naar winkels...
Elke rij kooien naast elkaar is helemaal uit den boze, daar dwarrelt van alles over en weer.
daar heb je gelijk in ton ik overdrijf
wel jammer dat drie getroffende er wel in hebben gezeten toeval misschien! misschien zijn ze wel besmet met het keurmeesters stokje word die elke keur ontsmet?
ton het is heel erg wat er aan de hand is .
ik houd er nu over op want ik denk dat ik op dit forum nu wel genoeg aandacht er voor gevraag heb .
Opmerking