Mededeling
Collapse
No announcement yet.
District TT Friesland 2012
Collapse
X
-
Net wat ver voor mij maar klinkt als een hele mooie show.
Gefeliciteerd met de prachtige resultaten.Groet Ton,
www.allevogels.nl
Opmerking
-
zal wel mee vallen neem anders een fles berenburg mee om ze om te kopenOorspronkelijk geplaatst door Hans de BruijnVoor mij helaas ook te ver, woon helemaal in Lippenhuizen
Ik ga misschien zaterdag even kijken, ben ook nog steeds niet lid van een vereniging. Ik weet ook niet of ik lid kan worden van een Friese vereniging, ben namelijk van oorsprong een Amsterdammer
Cheers
Opmerking
-
Het is bijna bij jou naast de deur dus...Oorspronkelijk geplaatst door Hans de BruijnVoor mij helaas ook te ver, woon helemaal in Lippenhuizen
Ik ga misschien zaterdag even kijken, ben ook nog steeds niet lid van een vereniging. Ik weet ook niet of ik lid kan worden van een Friese vereniging, ben namelijk van oorsprong een Amsterdammer
Cheers
Iedereen is welkom Hans! Alle verenigingen zijn denk ik blij met nieuwe leden.
Als Amsterdammer ben je net geen West-Fries zeker? Zie kaart hieronder.
http://commons.wikimedia.org/wiki/File:Frisians.png
Opmerking
-
Nee idd ben geen West-Fries, nu is het zeker echt een probleem?Oorspronkelijk geplaatst door Sytze FHet is bijna bij jou naast de deur dus...
Iedereen is welkom Hans! Alle verenigingen zijn denk ik blij met nieuwe leden.
Als Amsterdammer ben je net geen West-Fries zeker? Zie kaart hieronder.
http://commons.wikimedia.org/wiki/File:Frisians.png
Gezien zaterdag de laatste dag is valt er dan nog wel wat te zien?
Opmerking
-
Oorspronkelijk geplaatst door Hans de BruijnNee idd ben geen West-Fries, nu is het zeker echt een probleem?
Gezien zaterdag de laatste dag is valt er dan nog wel wat te zien?
Ja hoor, zaterdag zitten alle vogels er ook nog. Er is hooguit een enkeling uitgevallen door ziekte. Ik zag er woensdag al een helenafazantje bijzitten die het einde van de show niet gaat halen. Die zat al helemaal bol. Deze had wel 88 punten dus heeft er tijdens de keuring zeker beter uitgezien.
Vogels verplaatsen is altijd een risicomomentje, en zeker bij afrikaantjes.
Zaterdagmiddag is het erg druk omdat alle kwekers er dan ook zijn, aan het eind van de middag moeten de vogels namelijk weer opgehaald worden.
Opmerking
-
Mooi zo! Dat had ik niet verwacht.
Ik zal er zo ook weer even heen. Ben benieuwd hoe ze er nu bijzitten. Misschien vinden ze het wel een leuk uitje, met al die andere soorten om zich heen en die gekke koppen die steeds voor de kooitjes verschijnen
.
Het is moeilijk om je in een vogel te verplaatsen en wellicht verschilt het per exemplaar.
Opmerking
Advertentie
Collapse
Opmerking