Mededeling

Collapse
No announcement yet.

SEC: Open Europese Cultuurvogel 2012

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
new posts

• SEC: Open Europese Cultuurvogel 2012

Ook dit jaar organiseert de Speciaalclub Europese Cultuurvogels (SEC) in Rosmalen haar tentoonstelling ‘Open Europese Cultuurvogel 2012’ met uitsluitend Europese cultuurvogels.

Er zullen diverse nieuwe mutaties van de sijs en de goudvink te zien zijn die nog nooit tentoongesteld zijn.

De show zal worden gehouden van 7 t/m 9 december 2012 in Sociaal Cultureel Centrum ‘de Biechten’.

Deze jaarlijkse internationale show is een begrip voor de liefhebbers van Europese Cultuurvogels. Onze grote verkoopklasse staat weer bol van de kwaliteit.

Het thema van deze tentoonstelling is ‘Voer voor vogels’.
    Zowel de tentoonstellingsruimte als de andere voor de show gebruikte ruimtes zullen dit thema uitstralen. Ook dit jaar krijgen de projectvogels (kleine putter, kleine goudvink, baardmannetje en geelgors) speciale aandacht.

Wij hopen u als bezoeker te mogen verwelkomen.

Voor verdere informatie kunt bij Robin Kleinherenbrink terecht of op www.info-sec.nl
    Tel. 0653302236
    robin.kleinherenbrink bij kpnmail.nl
    Bijgevoegde Bestanden

ik ga zeker weer kijken, een mooi verzorgde show, met een keur aan europese vogels.
    groeten Ton
    mijn Youtube kanaal: https://www.youtube.com/channel/UCLy..._as=subscriber

Opmerking

Hallo Robin,

Doe je zelf ook mee met je eigen sijzen mutaties?
      Groeten Michael

https://www.facebook.com/Populier-Vo...4313725716158/

Opmerking

Oorspronkelijk geplaatst door Ton
        ik ga zeker weer kijken, een mooi verzorgde show, met een keur aan europese vogels.
        Wanneer ga je Ton,ik ga vrijdag zoals het er nu uitziet.
        Mvg,
        Kingfisher.

Opmerking

ik ben ook wel benieuwd naar deze show, misschien dat ik vanuit school kan komen, dat is toch dichtbij. hij staat in de agenda

Opmerking

Oorspronkelijk geplaatst door kingfisher
            Wanneer ga je Ton,ik ga vrijdag zoals het er nu uitziet.
            ik ga zaterdag, voor mij de enige dag die voor mij te doen is.
            groeten Ton

Opmerking

wij ook

ook wij uit het hoge Noorden gaan er weer heen om tekijken
              we denken om er zondag ochtend heen tegaan

ben vorig jaar niet geweest maar is altijd een leuke en mooie show met veel kleur

ook even kijken bij de verkoop maar denk dat er niet veel meer bij staat maar ja dan moet je de 1 ste dag er heen

Opmerking

als je voor de verkoop gaat, dan moet je inderdaad vrijdagmorgen om 10 uur voor de deur staan, zondag zal inderdaad het meeste moois al weg zijn, alhoewel er vorig jaar op de zaterdag nog genoeg te koop was.
                groeten Ton

Opmerking

Wat kan ik hier verwachten qua aantallen.
                  Is voor mij een aardig eindje rijden, dus moet wel de moeite waard zijn.

Groetjes
                  Jos

Opmerking

bedoel je voor de show, of voor de verkoopafdeling ?
                    groeten Ton

Opmerking

De show natuurlijk.
                      Is voor mij ongeveer 140 km rijden.
                      En dat doe je niet voor een showtje met honderd vogels.

Opmerking

Kijk even op hun site,misschien dat je dan wat wijzer wordt met de foto's van de show van vorig jaar.
                        Vaak mooie vitrines,en tja ik rijd het wel voor een showtje van 100 vogels als er soortjes zijn die practisch niet gekweekt worden en ook om contacten te leggen is het niet verkeerd.
                        Voor dit soort shows rijdt ik zelfs over de grens richting duitsland maar dat is ieders keuze en benzinegeld.
                        Mvg,
                        Kingfisher.

Opmerking

Oorspronkelijk geplaatst door mearn
                          Wat kan ik hier verwachten qua aantallen.
                          Is voor mij een aardig eindje rijden, dus moet wel de moeite waard zijn.

Groetjes
                          Jos
                          Hallo Jos,

Wat ik mij van vorig jaar kan herinneren zaten er een 600 vogels. Er zaten bijvoorbeeld: Witte kwikstaart, Fitis, Witgesterde blauwborst en uiteraard de veel voorkomende show vogels, zoals putters, barmsijzen en goudvinken in diverse kleurslagen.
                          Groeten Stef

Opmerking

en de diverse prachtig aangeklede showvitrines met diverse soorten europese vogels. plus dat er winkeliers staan met hun producten gericht op de europese soorten.
                            groeten Ton

Opmerking

Hallo,

Er zijn 850 vogels ingeschreven in de wedstrijdklasse.
                              Allen Europese Cultuurvogels uiteraard.

Verder zitten er zo'n 250 vogels in de verkoopklasse, maar hier
                              komen er dinsdag bij het inbrengen meestal nog een flink aantal bij.

Het showelement zal ook dit jaar zeker niet ontbreken.

Mvg,
                              Robin Kleinherenbrink

Opmerking

Working...
                              X