Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Verschillende tentoonstellingen
Collapse
X
-
Die zijn allemaal bij mij in de buurt, Zwanenburg en Heemskerk zijn in ieder geval klein.
Opmerking
-
@ Kees,
Je hebt wellicht gelijk, maar zoveel tijd heb ik helaas niet.
Een werkende alleenstaande vader met kind(eren) moet keuzes maken welke tentoonstelling wel en welke niet.
@ populier.
Ik weet dat ze bij jou in de buurt zijn. Ik woon in Amsterdam.
Wat Zwanenburg betreft, het is niet die van de Marialaan, die is inderdaad heel klein.
Is IJmuiden de moeite waard?
Opmerking
-
Ik denk zo, dorpen/kleine steden = kleine TT's
Beverwijk, die ken ik niet. maar die ziet er ook niet echt groot uit: http://vogelvreugd-beverwijk.jouwweb.nl/foto-s
Opmerking
-
Hoi Pico.
Mijn reactie was ook niet persoonlijk bedoeld en ik begrijp dat iedereen keuzes moet maken in het leven.
Mijn reactie was bedoeld om de kleinere tentoonstellingen een "plug" te geven zodat ze blijven bestaan in een vergrijzende hobby.
Helaas heb ik de keuzen wat betreft tentoonstellingen zelf niet tenzei ik ga re migreren
Groet, Kees, Tauranga, Nieuw Zeeland.
Opmerking
-
Afdelings shows zijn meestal de wat kleinere,ik zeg meestal.
De bijzondere zijn vaak insamenwerking met een andere vereniging.
Bij ons in Rotterdam hebben we bijvb zo'n bijzondere en dat is zeg maar de afdelings icm een show van de kleurkanariespeciaalclub en gem zo'n 600-700 vogels.
De districts zegt het al is van het gehele district en ook redelijk groot.
Voor de echt grotere zul je naar de kampioenschappen moeten of de landelijke van de speciaalclubs.Mvg,
Kingfisher.
Opmerking
-
Aanvullend:
14 december t/m 16 december districtstentoonstelling Noord-Holland 2012Groet Ton,
www.allevogels.nl
Opmerking
Advertentie
Collapse
Opmerking