Mededeling

Collapse
No announcement yet.

NZC Veenendaal

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
new posts

• NZC Veenendaal

Deze week vindt de jaarlijkse landelijke show van de Nederlandse Zebravinken Club plaats. Dit is de grootste zebravinkenshow ter wereld met ruim 2300 inschrijvingen in de showklasse uit binnen- en buitenland! Uiteraard zijn alle klassieke kleuren vertegenwoordigd, maar ook vele fraaie mutaties en mutatiecombinaties.
    Verder is er een verkoopklasse aanwezig met ongeveer 800 zebravinken.

Op de onderstaande data is de show geopend:
    donderdag 4 oktober: van 20.00 uur tot 22.30 uur
    vrijdag 5 oktober: van 10.00 tot 17.00 uur
    zaterdag 6 oktober: van 10.00 tot 17.00 uur
    zondag 7 oktober: van 10.00 tot 16.00 uur

Adres: Veenendaalhal, Nijverheidslaan 8 in Veenendaal

alweer in die oude fabrieks hal uit de tweede wereld oorlog,
    voor zebravink liefhebbers wel een mooi show qua vogels alleen de hal doet de show en de stends er om heen te kort
    Gr Marcel Levers

Opmerking

Ben ik blij om; aangezien ik n.l. zebravinkenliefhebber ben zal ik het er wel mooi gaan vinden!
      Wat een leuke hobby hebben wij toch!

Opmerking

Een prachtig aantal inzendingen, 2323 om precies te zijn las ik.
        Een geweldig resultaat voor deze speciaalclub, gefeliciteerd!

Ik ga zeker kijken en wie weet ook nog wat kopen.
        Groet Ton,
        www.allevogels.nl

Opmerking

Oorspronkelijk geplaatst door marcellevers
          alweer in die oude fabrieks hal uit de tweede wereld oorlog,
          voor zebravink liefhebbers wel een mooi show qua vogels alleen de hal doet de show en de stends er om heen te kort
          Ha, als je al die fraaie vogels daar ziet is de rest niet belangrijk meer...
          Tomorrow is the first day of the rest of your life...

Opmerking

Marcel
            je heb wel gelijk dat een oude hal is,maar de VSW hal vroeger was dit ook al en de NZC, krijgt het elk jaar toch voor elkaar, om dit om te toveren tot een mooie vogelshow ,door de opstelling van de stellingen en de aankleding, daarnaast waar vind je als landelijke speciaalclub, centraal in het land een gebouw wat mooi is en ook nog betaalbaar en welke groot genoeg is voor in principe meer dan 3000 vogels en waar je als bezoeker dan ook nog fatsoenlijk kan bekijken ???.
            Daarnaast is het voor de NZC ook erg belangrijk om de onkosten te dekken dat men zelf de bar kan draaien en waar kan dat nog?
            Als jij het weet,brand maar los

Opmerking

Working...
            X