Mededeling
Collapse
No announcement yet.
De bondshow in de toekomst.
Collapse
X
-
Niet om pessimistisch te worden, maar ik denk dat een nieuwe locatie echt vlakbij Apeldoorn gevonden zou moeten worden. Anders zouden "we" nog wel eens groot deel van de vaste supergroep kunnen kwijtraken.
Waar vind je opnieuw zo'n team?Groet Ton,
www.allevogels.nl
Opmerking
-
Hulp in Apeldoorn
Weten jullie wel dat heel veel hulp in Apeldoorn uit regio Utrecht en omgeving komt.
Jaarlijks zie ik mensen uit Harmelen, Oudewetering en meer mensen uit die kant.
Natuurlijk alle complimenten voor de hulp elk jaar. Maar ik weet zeker dat die hulp er ook is als het in Nieuwegein zou komen.
Opmerking
-
Opzich is nieuwegein toch ook prima?
Ik vind ook dat je het zo dicht mogelijk vanaf Apeldoorn moet zoeken evt richting Utrecht zodat je niet te ver uit het midden van het land gaat.
Als je het zo centraal mogelijk houd dan verandert er voor de meeste
mensen niet zoveel is toch voor iedereen prettig?
gr. BenGroeten, Ben
Opmerking
-
Hallo,
Welke nieuwe lokatie het ook wordt er zullen altijd voor en tegenstanders zijn. Mensen die korter of verder moeten. Liefhebbers die het een betere of slechtere accommodatie vinden. Het een leukere of minder leuke atmosfeer vinden. etc. etc. Zich hier nu al het hoofd over te breken brengt niks. Laat het bestuur terzijne tijd uitkijken naar een zo centraal mogelijk gelegen, betaalbare, goed bereikbare gelegenheid. Mee en vooruit denken is goed maar kan ook al snel tot vervroegde en onnodige discussies voeren. Misschien is er al een goed alternatief door het bestuur gevonden.
Mijn persoonlijke voorkeur is het jaarlijks verplaatsen van de TT naar de regios. Hoewel ik ook weet dat dit niet haalbaar is.
De tegen argumenten zijn hier te sterk voor en dat terecht.
Maar gevoelsmatig ben ik hier een heimelijke voorstander van.
Mijn verstand zegt echter een geschikte,centrale goed bereikbare plek.
Opmerking
-
Tuurlijk zijn dingen haalbaar zolang je maar wilt. Stilstand is achteruitgang.Oorspronkelijk geplaatst door LuckyHoewel ik ook weet dat dit niet haalbaar is.
Als je in iets stapt met alleen maar de negatieve dingen op je netvlies wordt je ook nooit enthousiast van de positieve dingen.
Tuurlijk heeft een plek waar het al jaren gehouden word een voorsprong op gebied van ervaring. Maar betekend dat dan dat het ergens anders direct een drama wordt? Belangrijk voor elke hobby is dat je het naar het publiek brengt en door steeds op dezelfde plaats te organiseren bereik je een heel klein publiek.
Opmerking
-
Je hebt tot een bepaalde hoogte gelijk en ook ik zoals reeds eerder vermeld heb een zwak voor het verplaatsen naar de regio's. Echter het steeds terug vinden van nieuwe vrijwilligers ter plekke, het oplopen van de kosten(vervoer materialen,duurdere accommodaties ivm eenjaars contracten etc.), het knowhow wat je mist en div. andere punten zullen moeilijk elk jaar opnieuw te tacklen zijn. En als je dan realistisch bent. De minpunten en de pluspunten tegen mekaar zet. Zou ik toch voor een permanente locatie kiezen
Opmerking
-
Zou dan voor mij de eerste keer zijn dat ik er een keer ga kijken denk ik.Oorspronkelijk geplaatst door pimhupijsselhal zwolle misschien wat
Opmerking
-
Zaal voor bondshow.
Welke zal het in de toekomst ook mag worden, ik hoop alleen dat het wel een veel gezelligere ruimte wordt dan de zaal nu.
Breda was ook veeeeel gezelliger.
Want de zaal van de ander bond (ANBvV) is net'zo'n ongezellige zaal als in Apeldoorn.
De zaal in Nieuwegein ben ik div. malen geweest en die zaal heeft wel sfeer.
Of ik er nu geweest ben met een pluimveeshow of met een aquariumbeurs, het is een veel veelzijdigere ruimte.
En gezelligheid is toch in mijn ogen ook best wel belangrijk.
Opmerking
Advertentie
Collapse
Opmerking