Mededeling

Collapse
No announcement yet.

De bondshow in de toekomst.

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
new posts

• De bondshow in de toekomst.

Hoewel het nog wel enkele jaren zal duren, staat de Americahal op de dominatie van slopen, netzo als bij ons in Leiden dit op dit moment wordt gedaan met de Groenoordhallen.
    Vele jaren hebben mensen hun sport er gedaan, vele scholen die er gebruik van maakten, in de weekeinden vele snuffelmarkten en natuurlijk was de grootste motor de twee maal per week te houden veemarkt.
    Alles behoort nu tot het verleden, want men moet er zo nodig huizen bouwen.
    Terwijl je in de plaatselijke krant leest dat Leiden zo'n behoefte heeft aan een grote sporthal. Kun je zien hoe lijp de politiek is, ze zijn overal het zelfde.
    ipv ze de oude groenoordhal opknappen en moderniseren aan de eisen vd tijd.
    Zo zal het eerdaags ook gaan met de Americahal, ook deze zal tegen de vlakte gaan.
    Nu zou ik al vast willen vooruitlopen op de toekomstige lokatie voor onze te houden bondshow. Ik ben van mening dat dit behoorlijk centraal voor een ieder moet blijven. as donderdag tm zaterdag wordt er in Nieuwegein de Championshow gehouden van de pluimveebond. Zelf ben ik daar een paar maal geweest en vind de hal erg mooi en heeft zelfs een tweede verdieping. Je zou hier gemakkelijk alle soorten kanaries in een verdieping kunnen plaatsen en de overige soorten op de andere.
    Ik zou deze lokatie zelf een goed alternatief vinden voor de huidige lokatie.
    Laten jullie ook je gedachten eens gaan over de toekomst van onze bondshow, en eens rondkijken wat een goede lokatie zou kunnen zijn voor de toekomst. Ik ben van mening dat onze hoofbestuurders hier zeker iets mee zullen gaan doen als het moment zover is gekomen.

De wereldshow in Nederland (2014??) schijnt te worden gehouden in het Autotron te Rosmalen i.p.v. Zutphen. Ken zelf de zaal niet.
    Kweker van Border, Crest, Fife fancy en Glosters!

Opmerking

bonds tt

ik weet nog wel een prima lokatie hoor,de evenementen hal in gorinchem pal naast de a 15 en perfecte parkeerplaatsen en een grote hal.
      mvg wim

Opmerking

Bondshow van de toekomst.

Ik hoop alleen dat alle mensen die met goede lokaties willen komen, wel rekening houden met een beetje centrale lokatie, zodat het voor de meeste mensen uit het land goed is aan te rijden.

Opmerking

de wereld show is in 2015

Opmerking

Bondshow van de toekomst.

Ik ben alleen vergeten de zaal te noemen waar de Championshow zich vd pluimvee afspeelt.
            Dat is Home Boxx Exibition Center op de Symfonielaan 1 in Nieuwegein.
            Ook gratis parkeren en erg centraal.

Opmerking

Vriendelijke groeten,
              Henk3.

Mijn website:

Http://www.hobbyennatuurfotografie.nl

Opmerking

Nieuwe ruimte bondshow.

Waarschijnlijk vindt een iedere deze lokatie prima, want hoor helemaal geen alternatieven.

Opmerking

veel te klein denk ik ?????

al eens in gorinchem geweest veel parkeerplaatsen en super groot en naast de a 15,mvg wim

Opmerking

Zoiets moet je geen vaste locatie geven. Rouleer gewoon in midden,zuid en noord. Voor sommige liefhebbers is het midden van nederland gewoon weg te ver. En dan bedoel ik met name de oudere liefhebbers. Breng de show naar de regio en naar de mensen. Dat levert ook meer publiciteit en bekendheid onder de bevolking op.
                    In het noorden zou je kunnen denken aan : Martinihal Groningen, Frieslandhallen Leeuwarden, Fries paardencentrum Drachten.
                    http://bylden.wordpress.com/

Opmerking

Wat is ver?

De jaarlijkse bondsshow moet zeker in een centrale locatie in Nederland worden gehouden.
                      Met het voorstel het in de regio's te houden zou er bij het senario van Mylife
                      maar eens in de drie jaar de gelegenheid zijn om "niet te ver" te hoeven reizen voor de zieken, zieligen en noodruftigen zoals Meneer de Uil (De Fabeltjeskrant 1968) ze zou noemen.

Ver? Toen ik dit bord in Cue WA fotografeerde was ik inmiddels al een paar duizend km onderweg.

Groet, Kees, Tauranga, Nieuw Zeeland.

Opmerking

Oorspronkelijk geplaatst door mylife
                        Zoiets moet je geen vaste locatie geven. Rouleer gewoon in midden,zuid en noord. Voor sommige liefhebbers is het midden van nederland gewoon weg te ver. En dan bedoel ik met name de oudere liefhebbers. Breng de show naar de regio en naar de mensen. Dat levert ook meer publiciteit en bekendheid onder de bevolking op.
                        In het noorden zou je kunnen denken aan : Martinihal Groningen, Frieslandhallen Leeuwarden, Fries paardencentrum Drachten.
                        Nooit aan beginnen.... Dan zou je ieder jaar weer de vrijwilligers moeten aanvullen. Nu staat er een uitstekend ingewerkt team en dat is goud waard!
                        Een centraal gelegen hal vergelijkbaar met de huidige heeft toch wel de voorkeur.
                        Ach, en waar praten we over? Vroegah gingen we toch ook twee, drie keer op en neer naar Breda?

gr
                        Hans
                        Tomorrow is the first day of the rest of your life...

Opmerking

Kees, ik mis de aanduiding van het aantal kilometers bij TOILETS.....

Opmerking

Hans, het pijltje wijst dezelfde kant op als Darwin, dus 3324 km. Nog effe inhouden.

Groet, Kees, Tauranga, Nieuw Zeeland.

Opmerking

Hm... je bent nog aardig helder op de late avond! Welterusten straks

gr
                              Hans

Opmerking

Working...
                              X