Mededeling

Collapse
No announcement yet.

O V O

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
new posts

• O V O

Aanstaande vrijdag 22 oktober is er een internationele tt(kleur en postuur) open voor bezoekers vanaf 20.00 uur in het wijk centrum ,het anker, in westenholte nabij zwolle.En een zaterdag van 10 tot 16.00 uur.mooie verkoop klasse aanwezig.Adres Meesterkoolenweg 10,8042 GA Zwolle (westeholte)Tot ziens

kanariepietjes

Als ik me juist heb laten informeren door de organisatie gaat het alleen om kleur- en postuurkanaries (sorry Antoni). Bijna 950 stuks "in de wedstrijd". Een mooi aantal dus.

Komt de Harlekijn ook Teunis?

Groet,

Rob.

Opmerking

Oorspronkelijk geplaatst door RobK
      Als ik me juist heb laten informeren door de organisatie gaat het alleen om kleur- en postuurkanaries (sorry Antoni). Bijna 950 stuks "in de wedstrijd". Een mooi aantal dus.

Groet,

Rob.
      ik heb geen inzage in de inschrijfformulieren.Maar ik weet wel dat er een aparte vogel komt(een bruin eumo wit ) en nog wat jaspissen in alle kleurslagen waar ik? en de keurmeesters nog niks van weten.groet teunis

Opmerking

Oorspronkelijk geplaatst door RobK

Groet,

Rob.
        Ofschoon kleur- en postuurkanaries,zeker ook de Jaspissen en de Portugese Harlekijn het aankijken meer dan waard zijn, heerst ook hier de grote armoede.
        Geen van de hoofdgroepen 1,2 en 3.
        Harzers,Waterslagers en Timbrado's worden gevraagd.
        Echt een minpunt in de kanariesport.
        Vr.groeten van
        Antoni

homepage:
        http://home.tiscali.nl/kunstantonih/

Opmerking

Oorspronkelijk geplaatst door Antoni Hopmann
          Ofschoon kleur- en postuurkanaries,zeker ook de Jaspissen en de Portugese Harlekijn het aankijken meer dan waard zijn, heerst ook hier de grote armoede.
          Geen van de hoofdgroepen 1,2 en 3.
          Harzers,Waterslagers en Timbrado's worden gevraagd.
          Echt een minpunt in de kanariesport.
          Nee Antoni,Hoofdgroep 1,2,en 3 worden niet gevraagd.Jammer ik vind het ook altyd wel leuk om de zangkanaries tebeluisteren.Groet teunis

Opmerking

Working...
          X