Als dit uw eerste bezoek is bekijk dan de veel gestelde vragen. U moet zich registeren voordat u zelf berichten kunt plaatsen en bijlage kunt bekijken.
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Presentatie maken over gouldamadines door en voor eigen leden
Hier staat nog een leuk filmpje wat ook te downloaden is. Even wat onderuit scrollen.
Ik denk dat je even contact moet zoeken met Harry Gebbinkjes of met Lester Lievens, die hebben foto's genoeg.
Je kan ook een filmpresentatie maken, dat is eigenlijk net zo handig. Die kan je dan op dvd branden. Heel leuk. Je kan dan foto-film-spraak-geluid-of wat dan ook zo aan elkaar koppelen. Als je het eenmaal doorhebt is het niet zo moeilijk.
Presentatie maken over gouldamadines door en voor eigen leden
Henk,
Jouw presentatie klinkt heel goed. Ik ben vrij handig met de computer maar met de door u genoemde voorstellen met een videopresentatie gaat helaas toch iets te ver.
Jammer het had mij wel mooi geleken.
Maar ik ga wel rustig door met zoeken. Hopelijk reageren de door u genoemde personen nog.
In dit geval hoef je niet echt zelf te filmen hoor. Je kan dit gewoon op je pc samenstellen en dan de dvd daar van gaan branden. Verdiep je er maar eens een beetje in. Wil je er iets meer over weten, stuur maar een mail dan.
En anders ben ik eigenlijk wel benieuwd naar het eind resultaat van je powerpoint presentatie.
Ik heb ook nog wel foto's in het fotoalbum staan, die mag je gerust gebruiken.
Uiteraard is ieder zelf verantwoordelijk voor het vragen van toestemming.
Elke site heeft wel een contactadres waar je even een mail naar toe kan sturen. Mijn ervaring is dat het meestal geen probleem is. Zolang er geen commerciële doeleinden ten grondslag liggen.
Succes ermee!
Ben vandaag en gisteren de gehele dag in de stand van de gould amadineclub geweest,heb echter niemand gehoord met dergelijke vraag.
Ben er Zondag weer de hele dag kon even aan en we vinden gegarandeerd een oplossing.
Ger Janssen.
Opmerking