Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Diefstal van vogels

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
new posts

Ben, ik denk dat ze je gegevens eerder achterhalen naar aanleiding van je email adres dan naar aanleiding van je mobiele Nr.

Bij mij komen ze sowieso bij mijn baas terecht als ze mijn nummer proberen te traceren.

Dit is gewoon een probleem wat niet zo 1-2-3 op te lossen is.

Je kweekt heel het jaar je vogels en hoopt ze toch leuk te verkopen.
    Zelf verkoop ik ze via (Vogel)marktplaats. Ik zorg dan altijd dat er wat contact is geweest over en weer voordat ik afspreek.

Ik volg hierbij mijn gevoel.
    http://wiggel.skyrock.com/

Opmerking

Opmerking

Oorspronkelijk geplaatst door Antoni Hopmann
        Ik vind er niets "doms" aan dat de vrouw van Krien een leuke site heeft opgezet over de Waterslagers van haar man.
        Krien is een topkweker van deze zangkanaries en zijn vrouw is daar met
        recht trots op.
        Dat daar evt. misbruik van kan worden gemaakt, dat is een andere zaak.
        Ik heb ook een site van mijn vogels gemaakt. Dat is toch leuk? Alleen zet ik daar mijn adres verder niet op en bij advertenties geen telefoonnummers en , sorry, maar alles wat niet in fatsoenlijk Nederlands wordt gestuurd negeer ik.

En dat gaat niet alleen over vogels, maar ook spullen die ik aanbied op marktplaats.

laatst wel gelachen; Ene 'Henk' wilde graag wat gratis planten op komen halen voor zijn meoder.... kwam daar een Marokaanse of Turkse man met zijn moeder. Ik schoot in de lach: 'Heet je echt Henk?'
        'Nee,' zei hij, 'maar anders negeren mensen mijn e-mails, terwijl ik geen kwaad in de zin heb.'

Tja... dat is dan ook inderdaad niet leuk voor die heel vriendelijke meneer.

Ik heb verder overigens geen problemen gehad verder en mijn vogels zijn niet echt het stelen waard.
        'Vliegde ik?'
        -'Nee, je valde.'

Opmerking

Een leugentje om "bestwil":

Bron: http://www.raamstijn.nl/eenblogjeom/...met-de-politie

mvg. Eelke

Opmerking

he truly is a genius.

Opmerking

Working...
            X