Mededeling

Collapse
No announcement yet.

poging diefstal

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
new posts

dit forum is (en blijft hopelijk) wel erg open en vriendelijk.

het blijft internet.

Opmerking

De website voor vraag en aanbod op het gebied van vogels.

De website voor vraag en aanbod op het gebied van vogels.
      http://bylden.wordpress.com/

Opmerking

Oorspronkelijk geplaatst door van Tuijl
        beste Johan,

ik zag dat je op 28-04 je hebt aangemeld op vogelcafe.nl

je vertelde over je vogeltjes en je hoopte in contact te komen met andere groene tijgervink kwekers.

nu zijn deze vogels erg schaars waardoor duur.

op 04-05, een week later, komt van jou kan het slechte nieuws dat een man bij jou in de tuin stond om zich een weg te bannen richting jou vogels, wellicht jou groene tijgervinken.

ik wil niet de boel op gaan lopen steken maar misschien dat die zelfde man op dit forum las dat jij groene tijgervinken had en een week later een gaatje in zijn agenda vond om even bij Johan Smit langs te gaan.

echt een vogelliefhebber zal dit niet geweest zijn aangezien iedere groene tijgervink belangrijk is, en waar dus zuinig mee moet worden omgegaan, maar hij heeft er wel duidelijk verstand van.

wees waakzaam
        Jah dat is waar dat de verkeerde dit ook lezen
        Nou heb ik weer wat geleerd,Wel jammer dat mensen dit doen
        wel nog goed nieuws ben in contact gekomen met nog een kweker ervan en nog in de buurt ook meer zet ik er niet over neer

Opmerking

Soms sta ik verbaasd over wat mensen allemaal over zichzelf op internet zetten.
          Ik denk dan aan beroep, volledige echte naam, vaste telefoonnummer, mailadres, woonplaats, enz
          Dit op o.a. hyves, facebook, fora, enz

mvg. Eelke

Opmerking

je hebt gelijk ele, een maat van me is bezig met een schoolopdracht en gaat aan de hand van een volledige naam en een foto zo veel mogelijk informatie op te zoeken mbv social media zo weet ik sommige site's waar je ontzettend makkelijk bij kan 'inbreken'. dus het is nooit goed om veel te vertellen op internet.

Opmerking

Dus die maat van je is een 'hacker'?

leuk is dat, en geeft hij aan die websites ook door dat hij er "ingebroken"
              heeft?

Ik heb mijn nichtje ook op de gevaren van de social media moeten wijzen, die meiden plaatsen zelfs hun liefdesgedichten erop hahaha.

ach ja blijven kinderen, gelukkig niet de mijne
              Anders s'avond wel een tig aantal 'lovers' voor de deur. Lol

grtn Henk.
              Met vriendelijke groet:
              Henk.

Opmerking

haha ja je zou het een hacker kunnen noemen maar hoeveel mensen verdienen tegenwoordig wel niet hun brood met hacken?

ow ja hoor, ze pakken het project wel leuk aan alleen weten ze nog niet of alles zal lukken. zo zit facebook bijvoorbeeld erg dicht.

haha dat soort verhalen kom je inderdaad veel tegen ik hoop niet Henk dat jij een keer wordt opgebeld door een heel zenuwachtig jongetje

Opmerking

Oorspronkelijk geplaatst door van Tuijl
                  . . . zo zit facebook bijvoorbeeld erg dicht. . . .

. . . . ik hoop niet Henk dat jij een keer wordt opgebeld door een heel zenuwachtig jongetje
                  . . . die bedoelde ik ja
                  . . . Ik raad ze het niet aan, ik stuur ze zo door naar eucalypta
                  . . . ik heb gelukkig een andere achternaam
                  Met vriendelijke groet:
                  Henk.

Opmerking

eucalypta? haha dat waren tijden!

ja dat scheelt een boel

Opmerking

Working...
                    X