Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Diefstal!

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
new posts

  • #46
    Vriendelijke groeten,
    Henk3.

    Mijn website:

    Http://www.hobbyennatuurfotografie.nl

    Opmerking


    • #47

      Opmerking


      • #48
        Tropische Vogels op een kinderboerderij?

        Het wordt steeds gekker.
        Vr.groeten van
        Antoni





        homepage:
        http://home.tiscali.nl/kunstantonih/

        Opmerking


        • #49
          Oorspronkelijk geplaatst door Antoni Hopmann
          Tropische Vogels op een kinderboerderij?

          Het wordt steeds gekker.
          Wat is daar gek aan ?

          Opmerking


          • #50
            courant

            Voor een verslaggever (verslaggeefster) van een krant zijn zebravinken en japanse meeuwen natuurlijk ook tropische vogels.

            Ik neem niet aan dat het om Afrikaanse witgesternde jantutteldeevogels gaat.........

            Groet,

            Rob.

            Opmerking


            • #51
              Aannames .....

              Ik heb de desbetreffende kinderboerderij even opgezocht. Op de foto's zie ik inderdaad een paar zebravinkjes maar ook diverse grote parkieten, zelfs een roodrug die geen roodrug is, ha, ha. Onder het verhaaltje kun je nog meer vogels aanklikken.

              Stichting Kinderboerderij Dongemond Geertruidenberg


              O ja, op hun eigen site zie ik nergens een melding van diefstal.
              Vriendelijke groeten,
              Henk3.

              Mijn website:

              Http://www.hobbyennatuurfotografie.nl

              Opmerking


              • #52
                Zwolle

                NIEUWS COM NEDERLAND

                DIEFSTAL VOGELS IN ZWOLLE.

                Wees dus alert. Zie onderstaand bericht.

                Indien informatie dan naar bartbraam@planet.nl

                Na een weekendje naar de camping ben ik tot de conclusie dat mijn kooien op het balkon zijn leeg gestolen, is daar een meldpunt voor of zoiets. Ben in totaal kwijt :
                4 poppen gewone parkiet ( geen ringnummers bekend )
                2 mannen Engelse parkiet ( geen ringnummers bekend en 3 losse Catharina parkieten.
                1 lutino
                1 groene wildkleur
                1 zeegroene

                Ik heb morgen een afspraak op het politiebureau voor de aangifte.
                Ik hoop niet dat het bij meer mensen is gebeurt.

                Opmerking


                • #53
                  arie

                  Dat zie ik Lorre nog niet doen! Gewoon toppers, die kanaries............

                  Groet,

                  Rob.

                  Opmerking


                  • #54
                    Tilburger gapt vijftig kanaries

                    --------------------------------------------------------------------------------

                    (Novum) - Een 38-jarige Tilburger is donderdagochtend in alle vroegte ingerekend voor het stelen van vijftig kanaries in Hilvarenbeek. De dief nam vermoedelijk ook een aantal tuinbeelden mee, meldt de politie.

                    De vogels bleken donderdag rond 04.00 uur verdwenen. Op de achterplaats van een woning aan de Biestsestraat waren vogelkooien opengeknipt.

                    Gealarmeerde agenten troffen in de directe omgeving bandensporen aan. Het daaropvolgende onderzoek leidde naar het Donkhof in Tilburg. Daar stuitten agenten op een geparkeerde auto waarin een kanarie fladderde. In de achterbak van het voertuig lagen tuinbeelden.

                    De 38-jarige bestuurder van de wagen is aangehouden. Agenten hebben de kanaries teruggevonden en de dieren herenigd met hun baasje. De politie is nog op zoek naar een mogelijke tweede verdachte.

                    Opmerking


                    • #55
                      Een pluim voor de plaatselijke politie dus.

                      groet Henk.
                      Met vriendelijke groet:
                      Henk.

                      Opmerking


                      • #56
                        Oorspronkelijk geplaatst door RobK
                        Dat zie ik Lorre nog niet doen! Gewoon toppers, die kanaries............

                        Groet,

                        Rob.
                        Lees en huiver Rob.

                        Papegaai verraadt dief AMSTERDAM - De politie in Barneveld is bij een onderzoek naar de diefstal van zo'n 70 vogels geholpen door een papegaai.
                        De eigenaar van de gestolen vogels kreeg een tip over twee van zijn vogels, die zich op een dierenmarkt in Barneveld zouden bevinden. De politie besloot samen met de eigenaar de markt te bezoeken. Ze riepen de naam van een grijze roodstaartpapegaai, die direct reageerde en op zijn verzorger af kwam. Ook een gestolen voorhoofdamazonepapegaai werd op dezelfde markt teruggevonden. Dat meldt omroep Gelderland.

                        Opmerking


                        • #57
                          tja een kanarie die op comando, terug roep en naar je toekomt, moet volgens mij nog geboren worden

                          Opmerking


                          • #58
                            what else is new

                            Ze riepen de naam van een grijze roodstaartpapegaai, die direct reageerde en op zijn verzorger af kwam. Ook een gestolen voorhoofdamazonepapegaai werd op dezelfde markt teruggevonden.
                            Logisch ja, ze heten allemaal Lorre. Nee, dan een kanarie die ontsnapt en zo de aandacht trekt. Dat is nog 'r 'ns andere koek.

                            Groet,

                            Rob.

                            Opmerking


                            • #59
                              Ik heb wel speciale beveiliging bij mijn vogels en huis...... en hier heb ik er dan 2 van hahaha..
                              Bijgevoegde Bestanden

                              Opmerking


                              • #60
                                Oorspronkelijk geplaatst door RobK
                                Logisch ja, ze heten allemaal Lorre. Nee, dan een kanarie die ontsnapt en zo de aandacht trekt. Dat is nog 'r 'ns andere koek.

                                Groet,

                                Rob.
                                tja zo heb ik eens een kanarie gehad, piet noemde ik hem.
                                als ik hem riep dan zee tie piet

                                hij luisterde altijd en was zo blij met zijn naam dat tie hem constant zelf riep
                                heel d'n dag door
                                piet
                                piet
                                piet


                                was ook niet alles.

                                gr

                                Opmerking

                                Working...
                                X