Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Hallo vogelliefhebbers

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
new posts

• Hallo vogelliefhebbers

Hi,

Mijn naam is Jozef, ben 38 jaar en woon in Geleen (Limburg).

Ik ben een kompleet nieuweling in het houden en kweken van vogels maar wil me er wil goed in verdiepen want deze hobby maakt me heel rustig en steeds nieuwe dingen bedenken en maken bevalt me ook erg goed!

Iedereen die me tips en/of raad kan geven over maken van broedhokken, nachthok, kweken van, etc mag me mailen want ik ben nog steeds op ontdekking!

Op dit moment heb ik 5 zebravinkjes (3 vrouwtjes en 2 mannetjes), 3 japanse meeuwtjes ( 2 mannen en 1 vrouwtje ), 2 parkieten (geslacht onbekend) en nog 4 chinese dwergkwartels ( 2 koppels ) rondrennen...

Graag wil ik ook kweken... hoe kan ik het beste beginnen...??

Bedankt alvast voor jullie antwoorden en ik ga snel verder lezen op deze site

Mijn email-adres is jozeffolkerts@hotmail.com

Groeten Jozef

Ik ben een kompleet nieuweling in het houden en kweken van vogels maar wil me er wil goed in verdiepen want deze hobby maakt me heel rustig en steeds nieuwe dingen bedenken en maken bevalt me ook erg goed!
    Het is een leuke hobby maar soms ook mens-erger-je-niet!

Iedereen die me tips en/of raad kan geven over maken van broedhokken, nachthok, kweken van, etc mag me mailen want ik ben nog steeds op ontdekking!
    Een specifieke vraag wordt meestal wel beantwoord. Hier kan niemand iets mee.

Op dit moment heb ik 5 zebravinkjes (3 vrouwtjes en 2 mannetjes), 3 japanse meeuwtjes ( 2 mannen en 1 vrouwtje ), 2 parkieten (geslacht onbekend) en nog 4 chinese dwergkwartels ( 2 koppels ) rondrennen...
    Leuke vogels om mee te beginnen. Maar hoe zitten ze gehuisvest? (broedkooien (per koppel), voliere (alles bij elkaar))

Als alles bij elkaar zit zou ik:
    1 zebravink pop erbij doen
    1 japansemeeuw man opruimen of 1 pop erbij doen
    2 grasparkieten opruimen
    1 kwartelman opruimen

Hoe groot is je kooi(en)/voliere? Foto-tje?

Graag wil ik ook kweken... hoe kan ik het beste beginnen...??
    Vrouw zoeken!?

Opmerking

Oorspronkelijk geplaatst door J-T
      Het is een leuke hobby maar soms ook mens-erger-je-niet!

Een specifieke vraag wordt meestal wel beantwoord. Hier kan niemand iets mee.

Leuke vogels om mee te beginnen. Maar hoe zitten ze gehuisvest? (broedkooien (per koppel), voliere (alles bij elkaar))

Als alles bij elkaar zit zou ik:
      1 zebravink pop erbij doen
      1 japansemeeuw man opruimen of 1 pop erbij doen
      2 grasparkieten opruimen
      1 kwartelman opruimen

Hoe groot is je kooi(en)/voliere? Foto-tje?

Vrouw zoeken!?
      Welkom

Idd. Neem een zebra pop er bij.Ook een meeuw pop of man er bij.kwartels moet je of 1-1 houden of 1-2.Bij grasparkieten kun je de geslacht zien aan de kleur van de neusdop.De man heeft een blauwe neusdop.Behalfe als ze te jong zijn.
      Geduld is een schone zaak, maar het kunnen opbrengen is de kunst.

Opmerking

Working...
      X