Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Even voorstellen

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
new posts

• Even voorstellen

Hallo allemaal,

Ik ben Deborah en woon nu 8,5 jaar samen met mijn vriend ronald.
    Samen hebben wij 2 Staffordshire Bull Terriers, en 4 Catharina Parkieten, waarvan er 1 sinds kort bij moeders zit gezien het niet langer ging met de andere 3.

Op dit moment zijn wij bezig met de tuin en als deze klaar is wil ik graag een buiten voliere. Met allerlei vogels, en dan zou ik vooral heel erg graag een Grote Alexander Parkiet willen.
    Maar goed dit komt allemaal nog, ik weet nog niet precies wat ik er dan allemaal in wil hebben.

Groetjes,
    Deborah

Nog even een foto van mijn vogels;

Op dit moment zitten mijn vogels in een zelfgebouwde voliere in huis.
    Ik heb namelijk van een inbouwkast een leuke huisvesting gemaakt, groot 1 meter bij +/- 40 diep en 2 meter hoog.

Alle 4

Opmerking

Oorspronkelijk geplaatst door Deborah
      Op dit moment zijn wij bezig met de tuin en als deze klaar is wil ik graag een buiten voliere. Met allerlei vogels, en dan zou ik vooral heel erg graag een Grote Alexander Parkiet willen.
      Maar goed dit komt allemaal nog, ik weet nog niet precies wat ik er dan allemaal in wil hebben.
      Heb weinig verstand van die gekromsnavelde beesten maar volgens mij zeg je in bovenstaand stukje iets wat niet kan:
      met allerlei vogels - heel graag een grote alexander parkiet

Het lijkt mij niet verstandig om bij "willem" nog andere vogels te doen.

In ieder geval succes met je hobby maar verzint eer ge begint!

Opmerking

Wat een mooie vogeltjes!!

Opmerking

Oorspronkelijk geplaatst door J-T
          Heb weinig verstand van die gekromsnavelde beesten maar volgens mij zeg je in bovenstaand stukje iets wat niet kan:
          met allerlei vogels - heel graag een grote alexander parkiet

Het lijkt mij niet verstandig om bij "willem" nog andere vogels te doen.

In ieder geval succes met je hobby maar verzint eer ge begint!

Ik vind de Alexander een prachtige vogel, maar weet er verder nog helemaal niets over.
          Voorlopig is het nog niet zover, dus heb ik nog tijd genoeg om alles goed te overdenken en er vooral veel over te lezen.

In ieder geval bedankt voor je berichtje.

Opmerking

Working...
          X