Mededeling

Collapse
No announcement yet.

hallo hallo!

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
new posts

• hallo hallo!

hoii ben jongen van 15 woon in brugge.
    ik heb 7 buitenvolieres en 6 kweekbakken.
    ik deel de volieres met mijn vader ik heb europese vogels zitten en mij pa tropische.
    voor de moment heb ik 4 kanaries zitten,1kruising kanarie-putter,1 mexicaanse roodmus,2koppel botvinken.dit weekend komen er normaal nog e paar bij.
    mijn vader kweekt met zijn kakariki's hij heeft 2 koppels zitten en 1 er van nu jongen hij heeft ook nog & koppel roze boerkes zitten die nu met eiers zitten.intresse laat me iets weten.ik heb ook nog een andere hobby buitn mijn vogeltjes en dat is modelbouw heb een radiogestuurde auto van 1/5 schaal is bijna 1meter lang met een 2tact motor zijn er ook mensen bij van jullie die dit ook doen?laat dan iets weten groeten olivier
    Groeten Oli4

welkom op het forum en succes met de kweek

Opmerking

hoi olivier welkom op het forum, jij boft maar om zo'n mooie hobby te kunnen delen met je vader, en 7 volieres dan heb je mooi de ruimte zeg.
      en modelbouw is ook leuk, ik doe dat zelf niet maar je hebt wel mooie hobby's zo.

Opmerking

welkom

hier succes met de kweek in 2009
        mvg roy (vogelfreak)
        kijk ook eens op mijn site www.roy-vogels.nl

Opmerking

Welkom hier!

Ik ben meer van de modelboten
          Mijn Site

Opmerking

Goed nieuws!!!

Bedankt allemaal!!!
            ik heb vergeten te vertellen dat mijn ouders uit mekaar zijn en dat ik mijn geliefde vogeltjes alleen maar in het weekend kan zien,maar nu mag ik van mijn ma een kanarie hebben woon op een apartement.zal hem in een ruime kooi steken en minimum 1uur per dag laten los vliegen en mee bezig zijn zou hem beetje willen temmen maar niet extreem!normaal mogen we geen dieren hebben op het apartement maar ik heb hier ook 2 roodkeelanolissen(kleine hagedis) zitten en ga ook een groter terrarium zetten (zelfbouw)dus mocht ik ook een kanarietje erbij zal 1st terarium afwerken en dan pas een kanarie in huis nemen
            Groeten Oli4

Opmerking

Working...
            X