Mededeling

Collapse
No announcement yet.

De groeten van Hanny

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
new posts

• De groeten van Hanny

Met vriendelijke vogelgroeten
    Hanny Leunisse

sigpic

welkom op forum
    en meer succes toegewenst het volgende kweekseizoen

Opmerking

Hallo Hanny,
      beetje overhaaste conclusie om er vanuit te gaan dat neophema's niet verwarmd gekweekt kunnen worden.
      Dit gaat nl. wel degelijk,eigen ervaring,denk dat je even verder moet gaan kijken,voeding,huisvesting en je gaf al aan dat je ze dit jaar had aangeschaft en dat er veel vogels van 2007 bijzaten,te jong misschien,eind 2007 bijvb dan is de vogel in juni net 7 maanden wat veel te jong is om voor de kweek in te zetten.
      Probeer altijd 1 overjarige vogel erbij te zetten bijvoorkeur de pop die dan ervaring heeft.
      Ook hebben sommige vogels een langere gewenningstijd nodig,ik ga er altijd vanuit dat ze het 1e jaar niets doen, lukt het wel dan is dat meegenomen.
      Heb je de goede broedblokken,kooien etc.in 9 van de 10 gevallen ligt het bij de kweker/kweekster en niet aan de vogels.
      En het vogelkweekpad gaat niet over rozen,ook eigen ervaring
      mvg,
      Kingfisher
      Mvg,
      Kingfisher.

Opmerking

wederom welkom hier Hanny.
        wat betreft de kweek met Neophema`s ben ik het met mijn voorganger eens.
        heb geduld geef ze de juiste voeding en rust.
        De jongen volgen dan vanzelf.
        sigpic

Opmerking

Welkom,wat betrefd de neophemas binnen kweken dat wil zeker wel heb zelf een koppel splendids binnen zitten en dat kweekt goed hoor. en geduld is natuurlijk een hele belangrijke factor.
          groetjes edwin

Opmerking

Working...
          X