Hallo allemaal, als jaren lange vogelliefhebber en kweker wil ik jullie is vragen over de plaag bloedluizen. Elk jaar is dat toch een probleem bij het broedseizoen, ik heb verschillende produkten gebrobeerd, maar er is er geen een waar je er helemaal vanaf komt, en dat zal er ook wel nooit komen. Nu heb ik de in de afgelopen tijd kwekers gesproken die een goed resultaat met dutchy's hadden, graag wil ik jullie vragen of er mensen zijn die daar ervaring mee hebben.Mgv joop
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
bloedluizen
Collapse
X
-
over dutchy`s is al meer geschreven.
via de zoekfunctie kan je het vinden.....groeten Ton
mijn Youtube kanaal: https://www.youtube.com/channel/UCLy..._as=subscriber
-
U2 gebruiken te koop bij de betere dieren speciaalzaak en anders laat je het bestellenOorspronkelijk geplaatst door lazuli-vink Bekijk BerichtHallo allemaal, als jaren lange vogelliefhebber en kweker wil ik jullie is vragen over de plaag bloedluizen. Elk jaar is dat toch een probleem bij het broedseizoen, ik heb verschillende produkten gebrobeerd, maar er is er geen een waar je er helemaal vanaf komt, en dat zal er ook wel nooit komen. Nu heb ik de in de afgelopen tijd kwekers gesproken die een goed resultaat met dutchy's hadden, graag wil ik jullie vragen of er mensen zijn die daar ervaring mee hebben.Mgv joop
Opmerking
Advertentie
Collapse
Opmerking