Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Laat ik me eigen ook even voorstellen dan ...

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
new posts

• Laat ik me eigen ook even voorstellen dan ...

Graag fotos.

mvg ronald

Opmerking

Welkom hier Marco

Klinkt heel mooi allemaal en zoals Ronald al zei zien we hier graag foto's.
      Heb je al ervaring met vogels of niet? Kwestie dat we niet te moeilijke soorten zeggen als je beginner bent.
      Voor op de grond kan je chinese dwergkwartels nemen, die zijn niet al te moeilijk en heel schattig.

grtjs yoran
      Zebravinken, Chinese dwergkwartels, diamantvinken, kanaries, blauwfazantjes en kleine cubavinken

Opmerking

Van harte welkom

Grt

Krijn
        Bij vlagen ben ik geniaal; alleen is het nu even windstil.

Opmerking

Opmerking

roulroul is leuk maar het is in feite een bospatrijs wat betekend dat ze hoog in een boom slapen. S'avonds gaan ze dus naar boven en als ze dan een nestje met jongen tegen komen heb je pech. Bovendien zijn ze niet winterhard.

Opmerking

ja, dat is inderdaad zo met de roulroul , is er een ander alternatief voor een wat grotere loopvogel ?
              En wat bedoel je met winterhard ?

Opmerking

Oorspronkelijk geplaatst door marcovz Bekijk Bericht
                ... is er een ander alternatief voor een wat grotere loopvogel ? En wat bedoel je met winterhard ?
                Ik zou het niet weten. Ik heb zelf wel de Roulroul gehad vandaar dat ik weet dat ze 'S avonds hoog op stok gaan. Met winterhard wordt bedoeld dat ze in de winter buiten kunnen blijven en een Roulroul is niet winterhard want het is een tropische patrijzensoort.

Opmerking

Ik heb voor de winter en de nacht een vorstvrij verblijf in de schuur ! .... misschien anders toch wat gekleurde kwarteltjes ... daar zouden dab toch wel wat koppeltjes van in kunnen op de grond ?

Opmerking

welkom Marco, leuke plannen heb je.....

er zijn wel europese grondvogels, zoals plevieren, die goed er in kunnen.
                    groeten Ton
                    mijn Youtube kanaal: https://www.youtube.com/channel/UCLy..._as=subscriber

Opmerking

Opmerking

ik zou mijn vogelbestand rustig opbouwen.

beter wat koppels over meerdere jaren aanschaffen, dan agressie, omdat het te vol zit.
                        groeten Ton
                        mijn Youtube kanaal: https://www.youtube.com/channel/UCLy..._as=subscriber

Opmerking

Opmerking

Working...
                          X