Hoi daar allemaal
Ik ben Jones, 23 jaar oud. Ik woon in de Belgische Kempen.
Ik heb de vogelziekte overgenomen van mijn vader. Hij was zot van vogels, en ik blijkbaar ook.
Wij hebben altijd exoten en tropen gehad in een buitenvoliere met geisoleerd binnehok (7mx4m). (spitsstaartamadine (gekweekt), diamantvinken, goulds (gekweekt), kanarie (gekweekt), roodkoppapegaaiamadine, Japanse nachtegalen)
Nu ik niet meer thuis woon, miste ik de vogeltjes enorm.
Daarom heb ik een versleten voliere gekocht en deze volledig opgemaakt.
Voliere is 2.4m lang, 70cm diep en 2m hoog (binnenhok inbegrepen).
Heb er wat planten in gezet: buxus, bamboe & braam.
Ik heb er sinds een week een koppel Mozambiquesijzen in zitten. (zingen prachtig)
De bedoeling is om hiermee te kweken.
Dus dat is het enige wat ik erin ga houden. (waarschijnlijk nog een koppel chinese dwergkwartels)
Ik ben me nu vooral aan het inlezen over de kweek van Mozambiquesijzen.
Ik hoop dat dit gaat lukken.
In ieder geval, er staan op dit forum zeker interessante onderwerpen en artikelen.
Mvg Jonesz
Ik ben Jones, 23 jaar oud. Ik woon in de Belgische Kempen.
Ik heb de vogelziekte overgenomen van mijn vader. Hij was zot van vogels, en ik blijkbaar ook.
Wij hebben altijd exoten en tropen gehad in een buitenvoliere met geisoleerd binnehok (7mx4m). (spitsstaartamadine (gekweekt), diamantvinken, goulds (gekweekt), kanarie (gekweekt), roodkoppapegaaiamadine, Japanse nachtegalen)
Nu ik niet meer thuis woon, miste ik de vogeltjes enorm.
Daarom heb ik een versleten voliere gekocht en deze volledig opgemaakt.
Voliere is 2.4m lang, 70cm diep en 2m hoog (binnenhok inbegrepen).
Heb er wat planten in gezet: buxus, bamboe & braam.
Ik heb er sinds een week een koppel Mozambiquesijzen in zitten. (zingen prachtig)
De bedoeling is om hiermee te kweken.
Dus dat is het enige wat ik erin ga houden. (waarschijnlijk nog een koppel chinese dwergkwartels)
Ik ben me nu vooral aan het inlezen over de kweek van Mozambiquesijzen.
Ik hoop dat dit gaat lukken.
In ieder geval, er staan op dit forum zeker interessante onderwerpen en artikelen.
Mvg Jonesz

Opmerking