Mededeling

Collapse
No announcement yet.

katagi stelt zich voor.

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
new posts

• katagi stelt zich voor.

hallo,

zal mezelf even voorstellen . me naam is dave en kom uit de achterhoek en heb een aantal jaren geleden wat kanaries , barmsijzen, goudvinken en groenlingen gehad. door een verhuizing en te weinig tijd ben ik ermee gestopt. maar het begint weer te kriebelen. Verder heb ik als hobby amerikaanse staffords en american pitbulls waar we mee sporten en show lopen.

verder zullen er wel wat vragen van mijn kant komen aangezien ik er een tijdje tussen uit ben geweest.

Welkom hier!!
    Bij vlagen ben ik geniaal; alleen is het nu even windstil.

Opmerking

Welkom op het fotum en veel plezier met je herontdekte hobby

Opmerking

welkom......
        groeten Ton
        mijn Youtube kanaal: https://www.youtube.com/channel/UCLy..._as=subscriber

Opmerking

welkom hier, veel succes.
          groeten gijs

Opmerking

ook van deze kant...welkom

mvg ronald

Opmerking

Welkom! Met de bewaking van jouw vogels zit het wel goed
              Bekijk mijn vogels op:

http://papegaaiamadine.webnode.nl/

Opmerking

nou ik denk dat als je binnenkomt dat je doodt gelikt wordt en er een bak koffie voor je gezet gaat worden. denk dat je eerder moet uitkijken voor het vrouwtje van hun

Opmerking

welkom Dave, veel succes en stel maar vragen.

Zo'n beestjes op het erf schrikken toch velen af hoor!
                  Last edited by parakeetplaza; 06-04-2016, 13:27.
                  parakeetplaza.webnode.be met aansluitend blog i.v.m. de kweek 2017

Opmerking

Welkom hier op het forum.En ga je terug dezelfde vogels houden als voor heen?

Opmerking

Daar ben ik nog niet helemaal uit maar denk wel dat er 2 soorten terug komen die ik al gehad heb. wil max 3 soorten houden in 1 of 2 koppels. dit ligt een beetje eraan hoe ik met de ruimtes uitkom.

Zeker komt de kanarie terug welke kleurslag weet ik nog niet zeker. Maar vind de rode , rood/zwart en de witvleugel erg mooie vogel.
                      verder denk ik aan de kleine putter , barmsijs, goudvink en een amerikaansesijs en eventueel weer een kapoetsensijs.
                      Er zijn wel meer vogels die ik zou willen maar dat gaat hem niet worden in kweekkooien.

Opmerking

Working...
                      X