beter voorkomen, dan genezen.
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
groet uit Almelo .Led verlichting goed of slecht?
Collapse
X
-
-
Mooi zo met de sms waarschuwing,zo kan het ook .Met de temperatuur die te hoog word of te laag had ik de kachel op 15 graden gezet en een Elro electronisch cv verwarming module met tijdprogramma die voor een paar euro op marktplaats kunt kopen . op de uitgang achterkant ,die normaal naar de cv gaat en als die 220 volt aankan daar een stopcontact aan gekoppeld en de cv module met tijdprogramma er op de nacht 3 gr kouder dan overdag .bijv bij mijn vogelhok van 22 uur tot 9 uur 10 graden en overdag 13 graden.dan de stekker van de verwarming in het stopcontact kan het nooit warmer worden dan 15 graden .alleen kan het zijn dat de cv module stuk gaat ,komt bijna nooit voor maar ja ,dan word het wel kouder ,daar zou dan ook een wissel relair op moeten,die overschakelt bij geen fase stroom meer .dan doorschakelen naar de kachel.of sms.Last edited by alexxdee; 30-03-2016, 20:11.
Opmerking
-
Nee bij mij niet .wel als je te weinig led in de broedkooien plaatst .maar bij mij heb ik er een groot vermogen aan ( lumen led )er in gebracht , die op 50% nog genoeg licht geven.
zie op mijn webblog .www.engelseparkieten.blogspot.com
Opmerking
Advertentie
Collapse
Opmerking