Mededeling

Collapse
No announcement yet.

jammer

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
new posts

• jammer

Als ik inlog, dan schrik ik ervan dat er zoveel gasten zijn en zo weinig leden die ingelogd zijn. Net als nu 98 ingelogd, 9 leden.. (10%) dus 90% is geen lid!

Het is toch een kleine moeite om zich te registreren en aan alles deel te nemen. Of is het de trend ik zoek en vind en laat de anderen het ook maar voor zichzelf uitzoeken? jammer. Gedeelde info is sterk voor het levend(ig) houden van onze hobby!
    Registreer je en en neem deel aan de discussies zou ik zeggen.... alvast welkom!
    parakeetplaza.webnode.be met aansluitend blog i.v.m. de kweek 2017

Het is hier inderdaad erg rustig. Ook zijn het meestal de usual suspects die antwoord geven op jouw vraag. Door het delen van de informatie hoop ik dat anderen de moeite nemen om lid te worden van het forum en met hun inbreng en ervaring weer naar een hoger niveau tillen. Ik blijf gewoon posts plaatsen in de topics waar ik van toegevoegde waarde kan zijn. Bij eventuele nieuwe vogels zal ik een topic openen en mijn ervaringen delen. Ben bang dat de mensen zijn afgeschrikt door de beschuldigende toon van lieden hier op het forum.
    Bekijk mijn vogels op:

http://papegaaiamadine.webnode.nl/

Opmerking

Hans .mooie vogels en mooie site.zie dat jij ook led hebt of vergis ik mij.

wil je mijn vogels ook eens zien ;

Blogger is een publicatieprogramma van Google, waarmee je eenvoudig je gedachten met de rest van de wereld kunt delen. Met Blogger kun je makkelijk tekst, foto's en video's op je eigen blog of teamblog posten.

Opmerking

Ik volg HansV. Er is een tijdje een negatieve sfeer geweest op het podium en vaste waarden zijn daardoor verdwenen. Ik kijk elke dag vol verwachting op de site, in de hoop dat er nieuwe topics zijn, waar ik iets kan leren, maar de laatste weken zijn de nieuwe topics schaars of het zijn triviale beginnersvragen. Beginnersvragen zijn goed, en ik help ook graag, maar dat biedt geen stof tot discussie voor de meerwaardezoeker. Ik hoop dat er een kentering komt en dat er nieuwe leden komen met kennis van zaken, maar het is moeilijk om dat te bewerkstelligen.

Ook bij dezen dus een oproep voor de passieve meelezer, log je in en probeer bij te dragen, anders bloeden dingen dood en dan heb je ook minder informatie.

Opmerking

Heusnoorn. Ben het met je eens .je kan beginnen met mij.had al een vraag gesteld ledverlichting goed of slecht.groet uit Almelo

Opmerking

Opmerking

vind het ook tegenvallen op het forum de laatste tijd.

veel mensen hebben het forum verlaten en er zijn weinig leden bij gekomen die een interessant topic openen.
              De laatste tijd heb ik weinig topics gezien waar ik iets interessants lees.
              groeten gijs

Opmerking

het is inderdaad erg rustig de laatste maanden.

ik hoop dat als de dagen weer wat langer worden, er weer wat meer mensen komen kijken.

we zullen het met z`n allen moeten doen, ook al is het wat rustiger.
                groeten Ton
                mijn Youtube kanaal: https://www.youtube.com/channel/UCLy..._as=subscriber

Opmerking

Ligt natuurlijk ook aan de tijd van het jaar, kweekseizoen komt steeds dichterbij dus dan zal het wel weer drukker worden
                  Amerikaanse sijzen + Postuurkanaries
                  Vergeet niet te kijken op mijn site!
                  http://birdbreeder.simpsite.nl/

Opmerking

Hoezo rustig ,we gaan as. zaterdag elkaars hand schudden op de beurs in Zwolle.

Gr ,Hubert

Opmerking

Oorspronkelijk geplaatst door Ton Bekijk Bericht
                      het is inderdaad erg rustig de laatste maanden.

ik hoop dat als de dagen weer wat langer worden, er weer wat meer mensen komen kijken.

we zullen het met z`n allen moeten doen, ook al is het wat rustiger.
                      In internetland is het zo dat op koude dagen mensen binnen zijn en er dus meer bezoekers op een site zijn. Met warmte is men buiten is het aantal bezoekers lager. Ben bang dat het met het warmer worden het nog rustiger gaat worden.
                      Bekijk mijn vogels op:

http://papegaaiamadine.webnode.nl/

Opmerking

Ben het er mee eens dat het rustiger is geworden, ikzelf ben daar ook debet aan geweest.
                        Mij viel het vooral op dat, bij het starten van een nieuwe topic, er ellenlange discussie ontstonden die nergens meer over gingen en vooral niet meer over de gestarte topic gingen.
                        Persoonlijk ben ik niet zo goed getaald, mijn moeder zij altijd "wij hebben niet zoveel letters gegeten" , en weet dan niet altijd goed te verwoorden wat ik precies bedoel.
                        Ik ga nu toch weer proberen wat actiever te worden en hoop dat anderen dat ook doen.
                        Ik denk niet dat forumleden die reeds zijn vertrokken, nog terug komen, daar waren ze toch heel stellig in.
                        groetjes
                        Heidi

Neem eens een kijkje op mijn site.
                        http://www.mijnvogels.simpsite.nl/

Opmerking

Oorspronkelijk geplaatst door parakeetplaza Bekijk Bericht
                          Als ik inlog, dan schrik ik ervan dat er zoveel gasten zijn en zo weinig leden die ingelogd zijn. Net als nu 98 ingelogd, 9 leden.. (10%) dus 90% is geen lid!

Het is toch een kleine moeite om zich te registreren en aan alles deel te nemen. Of is het de trend ik zoek en vind en laat de anderen het ook maar voor zichzelf uitzoeken? jammer. Gedeelde info is sterk voor het levend(ig) houden van onze hobby!
                          Registreer je en en neem deel aan de discussies zou ik zeggen.... alvast welkom!
                          Vriendelijke groeten,
                          Henk3.

Mijn website:

Http://www.hobbyennatuurfotografie.nl

Opmerking

ben het volledig met je eens henk,
                            die lange betogen heeft niemand iets aan want het antwoord staat er toch nooit duidelijk in.
                            groeten gijs

Opmerking

Ieder forumlid mag schrijven wat ie wil ,sommige leden storen zich aan bepaalde uitspraken ,so what ,negeer deze gewoon.
                              Als bepaalde leden denken dat zij iemand hierover moeten/kunnen aanspreken ,zijn zei waarschijnlijk zelf verkeerd bezig !.
                              Elk lid bepaald zelf wel ,wat hij/zij wel of niet lezen moet en niet een lid die denkt het te weten.
                              Leven en laten leven ,niet iedereen heeft gelijk ,maar respecteer elkaars wijsheden.

Gr ,Hubert

Opmerking

Working...
                              X