Mededeling

Collapse
No announcement yet.

hey hey

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
new posts

• hey hey

Ben ne nieuwe dus ben nog een groentje. Ben gefascineerd door kleur kanaries. En heb mij vorig jaar een koppelke gekocht. Dit jaar gaat mijn broedseizoen beginnen.. best wel spannend. Aangezien ik nog veel moet leren. Heb ik mij maar lid gemaakt omdat ik dankzij. Deze site (forum) al een beetje slimmer ben geworden. Hier zitten de kwekers allemaal samen. En geven elkaar feedback. Heerlijk toch.. dus bij deze hang ik mijn wagonetje aan.. en hoop ik veel te leren van jullie

Mvg

Welkom boni en veel plezier met je kanaries!

Opmerking

Dank u wel heusnoorn

Opmerking

welkom hier boni, als je vragen hebt, dan wil iedereen wel helpen
        groeten gijs

Opmerking

welkom Boni.

hoe heb je je vogels gehuisvest ?

binnen ? in wat voor kooien ?
          groeten Ton
          mijn Youtube kanaal: https://www.youtube.com/channel/UCLy..._as=subscriber

Opmerking

Dank u gijs en ton. Kga hier namelijk nog veel.plezier beleven hoop.ik.
            Bij mijn zitten ze in de kweekkooien. In de garage. Kweekkooien zijn 40x30xx 30

Opmerking

welkom, veel succes met je kanaries
              (persoonlijk vind ik de kooien nogal klein, mss 2 kooien zijwand openen en aan elkaar bevestigen)
              parakeetplaza.webnode.be met aansluitend blog i.v.m. de kweek 2017

Opmerking

Ja ik moet nog veel leren . Dus alle hulp.is welkom. Ze waren eerst 80 x 30x30. Dat vind ik wa te groot voor 1 koppel. Dus heb deze hermaakt na 40. Het is ooit de bedoeling kooien te kopen nieuwe. Dan zou ik 50 x 40x40 pakken.. maar nu wordt het roeien met de riemen die ik heb..

Opmerking

Working...
                X