Mededeling

Collapse
No announcement yet.

hallo, allemaal

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
new posts

• hallo, allemaal

even voorstellen, ik ben dus luc (bullen) ik ben van belgie (Mechelen) ben 56 jaar oud en heb in het verleden kanaries gekweekt, maar nu overgeschakelt naar exoten en sijsen .

Hallo Bullen, welkom hier! Wat heb je voor exoten en sijzen?
    Bekijk mijn vogels op:

http://papegaaiamadine.webnode.nl/

Opmerking

welkom luc, heb je je vogels in kooien, of in een voliere ?
      groeten Ton
      mijn Youtube kanaal: https://www.youtube.com/channel/UCLy..._as=subscriber

Opmerking

hallo, ik heb een zeshoekige binnenhok doorsnede 1.50 in hout en daaraan een buitenvoliere van een 6 meter lang en een 1,50 breed en een 2,40 hoog .ik heb een koppel Mozambique sijsjes, een zwartkopsijs, een koppel papegaaiamandines, een koppel spitstaartamandines, 2 goulds, 6 helenafazantjes,

Opmerking

Hallo forum leden,
          Gisteren zond ik mijn baardmannen in voor de TT in Tiel, in een standaard(kleine) TT kooi.
          Vanmiddag werd ik gebeld door de voorzitter met de boodschap dat mijn baardmannen niet gekeurd worden omdat ze niet in een Kist kooi zitten.
          Mijn ervaring met de kistkooi is dat in 2013 een baardmannetje zich erin dood is gevlogen/gesprongen. De kooi is voor een baardmannetje te groot is mijn mening. Op sommige tentoonstellingen zie ik dat de baardman wel wordt gekeurd in een gewone TT kooi. Is dit willekeur van de keurmeester.
          De bond schrijft voor dat ze tegenwoordig in een kist kooi moeten worden ingezonden, naar mijn mening heeft iemand die geen verstand van zaken heeft dit uitgevonden, misschien wel om zichzelf op de borst te kunnen kloppen.
          Grasparkieten zo groot als een diamantduif worden wel toegelaten in een gewone TT kooi.
          Graag jullie mening, ik wil hierover nog wel in discussie gaan met het bondsbestuur.
          Het is niet mogelijk om je bezwaar te kennen te geven bij wie dan ook. Weet iemand daar een ingang voor.
          met vriendelijke groeten,
          Stef

Opmerking

hoi Stef
            volgens mijn zit je in de verkeerde blok hier stel iemand zich voor jij had hem onder tentoonstellingen moeten zetten.
            kan gebeuren .
            maar ik heb geen verstand van baardmannen dus ik weet niet wat het beste TT kooi is zelf vindt ik ook dat de kleine grasparkiet ook in een kleine TT kooi zitten .
            groet Ries

www.vogelmarkt.nl

Opmerking

Welkom Luc,

Ik zie dat ik niet zover van jouw woon (Lille). Ik kweek ook exoten, nl. gordelgrasvinken.wildkleur en mutaties.

mvg
              Luc

Opmerking

heel goed luc, verkoop je er ook.

Opmerking

Working...
                X