Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Aangenaam!

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
new posts

• Aangenaam!

Hallo allemaal,

Mijn naam is Harry de With. Een vogelkweker uit Amstelveen
    Ik heb me hier geregistreerd omdat ik graag mijn kennis met jullie wil delen, en ook graag meer kennis wil opdoen van jullie.
    Naast mijn hobby als vogelkweker heb ik sinds kort ook een website: http://www.volierevogels.net

Hoi Harry, welkom op het forum en dank voor het bericht in het gastenboek op onze site De Vrolijke Fluiters.

Ik ben even aan het lezen op jouw site.
    Diamantduifjes heten volgens mij zo niet door de kleur maar door de diamantjes op de vleugels. Ook heb je er witstuiten van dus niet alleen maar grijs. ook tegewoordig bruine en bonte diamantduifjes.
    De oogring van doffer en duivin is verschillend en wat jij al schrijft is het baltsen wat een doffer doet en een duivin niet.
    Misschien een mooi aandachtspunt dat mensen onderin het kastje van de duiven wat hooi of een grote korf legt, zodat de jongen niet op een kale bodem liggen met kans op spreidpoten. Duiven maken zelf slecht nestjes.

Succes met je vogels. Het zou leuk zijn om wat afmetingen en foto's te zien van je volieres en foto's van je vogels.

Groetjes, Chantal
    http://devrolijkefluiters.simpsite.nl

Opmerking

welkom hier, mooie site heb je
      groeten gijs

Opmerking

groeten Ton
        mijn Youtube kanaal: https://www.youtube.com/channel/UCLy..._as=subscriber

Opmerking

Oorspronkelijk geplaatst door Tal Bekijk Bericht
          Hoi Harry, welkom op het forum en dank voor het bericht in het gastenboek op onze site De Vrolijke Fluiters.

Ik ben even aan het lezen op jouw site.
          Diamantduifjes heten volgens mij zo niet door de kleur maar door de diamantjes op de vleugels. Ook heb je er witstuiten van dus niet alleen maar grijs. ook tegewoordig bruine en bonte diamantduifjes.
          De oogring van doffer en duivin is verschillend en wat jij al schrijft is het baltsen wat een doffer doet en een duivin niet.
          Misschien een mooi aandachtspunt dat mensen onderin het kastje van de duiven wat hooi of een grote korf legt, zodat de jongen niet op een kale bodem liggen met kans op spreidpoten. Duiven maken zelf slecht nestjes.

Succes met je vogels. Het zou leuk zijn om wat afmetingen en foto's te zien van je volieres en foto's van je vogels.

Groetjes, Chantal
          Bedankt voor de tips. Ik ga ze doorvoeren!

Bedankt! De website is gebouwd door een goede kennis van mij, hij maakt professionele websites, fijn als je zo iemand kent!

Ik weet nog niet of ik foto's van mijn voliere op internet wil zetten ivm rovers, ik ben sinds kort namelijk ook begonnen met het kweken van wat duurdere vogels. Hier moet ik nog even goed over na denken.

Hebben jullie nog tips over wat er nog meer op de website kan?

Groetjes,
          Harry

Opmerking

Working...
          X