Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Voorstellen

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
new posts

• Voorstellen

Welkom Joris, haha vogelvirus is moeilijk te genezen hoor

nou als je nou echt een parkietenman ben, kan je best beginnen hoor met bourkes dit zijn prima parkieten om met te starten.

pluspunt van deze vogels, er kunnen zebravinken, kanaries en duifjes zonder probleem bij.

Opmerking

Oorspronkelijk geplaatst door van Tuijl
      Welkom Joris, haha vogelvirus is moeilijk te genezen hoor

nou als je nou echt een parkietenman ben, kan je best beginnen hoor met bourkes dit zijn prima parkieten om met te starten.

pluspunt van deze vogels, er kunnen zebravinken, kanaries en duifjes zonder probleem bij.
      Sluit ik mijn ook bij aan , ooohhhjjjjaaaaaa welkom hier jorissss,

gr jan

Opmerking

Maja m'n voliere is van hout.. Mijn nachthok is ook van hout (18mm) maar de isolatieplaten zijn maar 4mm knagen die bourkes daar niet doorheen?

Opmerking

ik dacht dat bourks juist niet zo knaagde dus als het goed is, is dit geen probleem maar dat zou je moeten vragen aan mensen met ervaring

Opmerking

Oorspronkelijk geplaatst door iJoris
            Maja m'n voliere is van hout.. Mijn nachthok is ook van hout (18mm) maar de isolatieplaten zijn maar 4mm knagen die bourkes daar niet doorheen?
            joris, met bourkes heb je daar geen last van,
            succes verder,

gr jan

Opmerking

welkom Joris
              Ik ben begonnen met bourkes, mijn ervaring is dat het makkelijke vogels zijn. Mijn binnen hok is gemaakt van hout maar daar hebben ze nog nooit aangezeten.

Opmerking

Opmerking

Ik ben vorig jaar mei begonnen met een koppel bourkes, maar ondertussen heb ik 1 koppel bourkes, 1 koppel turquoisines, 1 koppel valkparkieten, 2 koppels catharina's in een ren en 1 koppel twenty eight. Ben dus snel gegroeid

Opmerking

welkom

Nou als je op zoek bent naar zebravinken heb ze voor je zitten kan ze zo ophalen

Opmerking

Working...
                    X