Mededeling

Collapse
No announcement yet.

even voorstellen

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
new posts

• even voorstellen

hallo allemaal

ik en mijn vrouw hadden een paar grasparkietjes aangeschaft voor de gezelligheid binnen in een kamer voliere,maar al gauw kwamen we er achter dat het wel hele leuke vogeltjes zijn die de hele dag druk bezig zijn.
    van 2 gras parkietjes binnen gingen we naar een buiten voliere van 1 bij twee en toen zag mijn vrouw de kakarikies en ik de valken.
    dus inmiddels hebben we 4 koppel grasparkieten,4 koppels valkparkieten en een koppeltje kakarikies en zitten ze sinds een week in een grote voliere van 3 bij 2,5.
    met blokken,bomen,touwen,badjes en speeltjes de voliere is mooi aangekleed want het is en blijft een gezelschapsvoliere.
    dat was vanaf het begin ons standpunt,het moet mooi zijn en niet zo`n strak witte kweek voliere.
    en omdat we pas een jaar bezig zijn en er nog aardig wat dingen zijn die we nog niet weten maar wel willen weten hebben we besloten ons aan te melden op het vogelcafe.

jimmy(29 jaar) en linda (28 jaar) en we wonen met ons zoontje luca van 2 jaar in zwolle.

welkom op het forum, je kan hier veel leren over die leuke beestjes ikzelf ben begonnen met tropen en heb nu ook nog tropen en grasjes.

groeten hielke
    lukt het vandaag niet dan morgen wel

www.hielkegrasparkiet.webnode.nl

Opmerking

Working...
    X