Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Hallo!

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
new posts

• Hallo!

Op dit moment, goedenmiddag!

Alweer een nieuw lid op dit forum. Mijn naam is Johannes, 25 jaar, systeembeheerder van beroep en woon onder de rook van Leeuwarden.
    Heb net mijn allereerste voliere (Breedte 2meter, hoogte 1.93 en diepte 1.10 meter) en zal me eerst druk gaan inlezen via dit forum zodat ik met gezond verstand mijn eerste vogels kan kopen die in een geschikte voliere zich gaan huisvesten.
    Het doel is om te beginnen met wat grasparkieten / valkparkieten en/of een paar zebravinkjes erbij.
    Tips en tricks zijn altijd welkom, al heb ik al veel topics doorgespit

Mei freonlike groetnis,
    Johannes
    Bijgevoegde Bestanden

Hallo Johannes,

Welkom en leuk dat je aan de vogelhobby begint . Verder is het altijd goed om te lezen dat iemand goed voorbereid aan de hobby wil beginnen!

Ik heb alleen direct wel een tip; grasparkieten en zebravinken gaan niet goed samen. Er zijn natuurlijk altijd mensen waarbij het goed gaat, maar je loopt toch het risico op verwondingen bij je zebravinken.

Succes!
    Met vriendelijke groet, Jeroen

www.jeroenhubert.nl

Opmerking

Leuke voliere, succes ermee!

Opmerking

mooie kooi. geen zebravinken met kanaries ook geen grasparkieten .

Opmerking

Bedankt allen voor de tip.
          Had inderdaad gelezen dat het bij de combinatie wel goed gaat en bij andere weer niet.
          Risico wil ik niet lopen dus het worden in ieder geval geen zebravinken bij de grasparkieten. Zal het boek even in welke andere soorten er wel bij passen en welke mij aanstaan

Opmerking

Bedenk ook dat parkieten knagers zijn, gezien je houten voliere! Kan zijn dat ze hem weten te slopen.
            vriendelijke groeten,

Lidy

Opmerking

welkom

het mooiste wat je schreef is dat je je wil informeren over welke vogels je wil gaan houden.

de meeste kopen eerst vogels en gaan dan kijken hoe ze verzorgd of gehouden moeten worden.

GOEDE START VAN JE en succes, en o ja begin met goedkope vogeltjes om ervaring op te doen zebravinkjes of zilverbekjes, loodbekjes.

Opmerking

Working...
              X