Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Ik wil me even voorstellen

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
new posts

• Ik wil me even voorstellen

Hallo,

Mijn naam is Richard,38 jaar,getrouwd en 3 kinderen.
    Op dit moment hebben we geen huisdieren en ben me aan het verdiepen in het bouwen van een voliere in de tuin.
    De ruimte die ik heb zal ongeveer 450cm breed en 175 diep en 200cm hoog zijn.
    Het is wel de bedoeling dat ik een binnengedeelte/cq nachthok in/aan de voliere ga maken.
    Ik weet nog niet definitief wat voor soorten vogels ik ga nemen,maar zit te denken aan catharina parkieten,deze vind ik namelijk erg mooi.
    Het zou me ook leuk lijken om hier me tijd dan eens nestjes te hebben,dus een beetje hobbykweek en daar wil ik toch rekening mee houden met de bouw van de voliere.

Hoop hier veel op te steken op het forum en hoop dat er mensen zijn die me wat op weg kunnen helpen.

groeten,
    Richard

Welkom op het forum Richard!
    Een mooie ruimte die je hebt om een voliere te gaan plaatsen.

Ik denk dat je zowel wat betreft het bouwen van de voliere, als de keuze voor vogelsoort, hier genoeg informatie kunt vinden!
    Groetjes Karin

Opmerking

Oorspronkelijk geplaatst door K@rin
      Welkom op het forum Richard!
      Een mooie ruimte die je hebt om een voliere te gaan plaatsen.

Ik denk dat je zowel wat betreft het bouwen van de voliere, als de keuze voor vogelsoort, hier genoeg informatie kunt vinden!
      Hartelijk dank voor het welkom
      Ik zal anders een apart topic plaatsen betreft het bouwen van een voliere.

Opmerking

Welkom

Ik denk dat jij eens moet praten met Peerpm,
        Deze man is zeer goed in het tekenen van voliere, broedkooien en wat dan nog.

Misschien kan je hem eens vragen of hij mogelijk geen schets heeft van een voliere met een nachthokje erbij. Soms heb je een beeld van hoe jij het zou doen. Zijn tekeningen en jouw beeld van een voliere samen zullen een waar paradijs zijn.

Zeker de moeite waard om eens te doen

van harte welkom en veel plezier in de wondere vogelwereld..
        http://dewittn17.skyrock.com/

Opmerking

Hallo,

Ik zag zijn naam al voorbij komen in meerdere topics over het bouwen van een voliere,deze persoon is volgens mij echt een kenner.
          Ik heb al een topic geopend betreft het bouwen van een voliere,ik hoop dat hij daar op gaat reageren,ik weet zeker dat ik dan goed op weg geholpen kan worden

Opmerking

Welkom op het forum Richard
            sigpic
            www.everyoneweb.com/pyrrhuramolinea/

Opmerking

Welkom Richard,

Succes met de volierebouw en veel vogelplezier toegewenst.

Groeten Rob

Opmerking

Hartelijk dank voor de reacties.

Opmerking

Working...
                X