Mededeling

Collapse
No announcement yet.

ook even voorstellen

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
new posts

• ook even voorstellen

hallo,Caroline!

Welkom in het cafe leuke dierentuin heb je.
    houdt je wel van de straat,denk ik ( behalve de hond dan,)

grt hans.

Opmerking

Dag Caroline,

Altijd leuk om weer een valkparkietenliefhebber(ster) te ontmoeten.
      M.v.g. Sepke

Opmerking

Ja,en jou ken ik vh andere forum

Groetjes : Caroline.

Opmerking

welkom en veel lees plezier.

Opmerking

welkom, ja een dierentuin mag je het wel noemen, ik hoop wel dat je dochter een beetje kan slapen met 2 catharinas op der kamer

Opmerking

Oorspronkelijk geplaatst door van Tuijl
              welkom, ja een dierentuin mag je het wel noemen, ik hoop wel dat je dochter een beetje kan slapen met 2 catharinas op der kamer
              O dat gaat prima hoor, helemaal geen last van

Opmerking

Opmerking

Waarom niet als ik vragen mag?

Ik zet er ook regelmatig jongen neer tijdelijk en de cathi's staan er nu al bijna 7 jaar.

Groetjes: Caroline.

Opmerking

slaapkamer

Waarom niet? Tsja, ik schreef al; gevoelsmatig.

Te denken valt aan veerstof. Kromsnavels geven in het algemeen behoorlijk wat stof af, of het verstandig is om je kind daar in te laten slapen betwijfel ik dus. Wisseling van kromsnavels geeft onder andere ook (veel) meer kans op papegaaienziekte. Lees het bericht in onderstaande link eens door.

Te denken valt ook of het lichtregime wat in een kinderslaapkamer heerst, optimaal is voor de betreffende vogels.

Dierenarts Asse: Informatieve allesomvattende website over gezelschapsdieren waarin uitvoerig ingegaan word op aankoop,verzorging,voeding,ziekten en inentingen bij honden,katten,vogels en knaagdieren, en zorgvuldig samengesteld is door een dierenarts in eenvoudige bewoordingen.

Het is niet bedoeld als kritiek, slechts als advies.

Groet,

Rob.

Opmerking

Welkom op dit forum.
                      Veel succes in het vinden van oplossingen van al je vragen.

en hier moet ik rob steunen in zijn advies.
                      http://dewittn17.skyrock.com/

Opmerking

Oorspronkelijk geplaatst door RobK
                        Waarom niet? Tsja, ik schreef al; gevoelsmatig.

Te denken valt aan veerstof. Kromsnavels geven in het algemeen behoorlijk wat stof af, of het verstandig is om je kind daar in te laten slapen betwijfel ik dus. Wisseling van kromsnavels geeft onder andere ook (veel) meer kans op papegaaienziekte. Lees het bericht in onderstaande link eens door.

Te denken valt ook of het lichtregime wat in een kinderslaapkamer heerst, optimaal is voor de betreffende vogels.

Dierenarts Asse: Informatieve allesomvattende website over gezelschapsdieren waarin uitvoerig ingegaan word op aankoop,verzorging,voeding,ziekten en inentingen bij honden,katten,vogels en knaagdieren, en zorgvuldig samengesteld is door een dierenarts in eenvoudige bewoordingen.

Het is niet bedoeld als kritiek, slechts als advies.

Groet,

Rob.
                        De veerstof begrijp ik, maar vind dat bij cathi's reuze meevallen moet ik zeggen.
                        En een allergie heeft ze niet, dus dit gaat prima.
                        Het lichtregime ben ik het ook niet helemaal mee eens. Wat te denken van een vogel in een woonkamer? Ook daar is het kunstmatig licht.

De opmerking van papegaaienziekte kan ik niet plaatsen daar ik dus absoluut niet met vogels wissel
                        Of doel je er op dat ik zeg dat ik wel eens jongen op de slaapkamer heb staan? ( is trouwens bij ons) .Want dat zijn jongen van mezelf en staan daar alleen van mijn binnenkoppel om te controleren of ze zelfstandig zijn.

Groetjes: Caroline.

Opmerking

Working...
                        X