Mededeling

Collapse
No announcement yet.

even voorstellen

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
new posts

• even voorstellen

Opmerking

zonder vogels kan ik niet leven, maar met mijn allergie wel;) :wave

Opmerking

Er zal wel centimeter ipv meter bedoeld worden

Opmerking

Ja genoemde maten zijn in cm. Deze maat is voor mijn de max. Maar ze kunnen er wel lekker in vliegen.

Ik wil graag beginnen met parkieten en zebravinken. Later wil ik op zoek gaan naar een wat grotere maat. Ik weet nog niet wat.

Ik vindt het wel belangrijk dat ze ook te verkopen zijn ( of weg geven ). Ander raak je ze niet meer kwijt. In het verladen is het ook gebeurt met vissen kweken. Dit ging zo goed dat ik ze niet meer kwijt kon.

Vandaag ga ik naar breukelen om hout te halen. We hopen dit weekend een eind te komen met de bouw. Zal snel wat foto's plaatsen.

Opmerking

foto's bouw voliere

Hier een paar foto's van de bouw. Ik ben helaas maar in mijn eentje dus het gaat niet zo snel. ik moet alleen nog gaas en golf platen kopen en dan heb ik alles. Vogelhuisje gekregen van mijn vrouw en deze moesten gelijk worden op gehangen.

Zijn er nog mensen die tips hebben welk gaas ik moet kopen en waar het een beetje betaalbaar is ik heb 7 meter nodig van 1 meter breed.
            Bijgevoegde Bestanden

Opmerking

Opmerking

ziet goed uit!

Mooi werk Zeegup!.

Goede materialen altijd fijn om mee te werken, en dat is ook mijn advies voor het gaas. Je hebt zeker niet bezuinigd op het hout, dus ook niet doen op het gaas, hier moet je immers tegen aankijken. Mijn advies 12,7*12,7 gaas dikte 0,8 mm. Met 7 m1 kan je dit de kop dan ook weer niet kosten. Misschien rol kopen van 5 meter en ergens nog 2 meter op de kop tikken???

Als ik naar de foto's kijk heb je alleen meer nodig denk ik of zie ik het fout?

Suc6

Peer

Opmerking

Opmerking

prima

da's helemaal goed. Prijs als je per m1 koopt ook best redelijk. Kan altijd goedkoper maar...

peer

Opmerking

ziet er goed uit

het zou wat wezen als het in meters was

dierentuin of zo

Opmerking

gaas op het dak of niet

wat denken jullie.

op het dak komen golfplaten zal ik daar onder gaas doen of is dat niet nodig. het zijn wel goede kwaliteit golfplaten.

bijna weer weekend en dan kunnen we weer aan de slag.

Opmerking

gaas op het dak

Bedankt voor je antwoordt. Ik ga er maar gaas onder maken.

Opmerking

slimme keuze, zeegup!!!

Opmerking

Working...
                            X