Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Nieuw in het forum!

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
new posts

• Nieuw in het forum!

Hallo Allemaal,

Ook ik ben nieuw in het forum Ik heb een buiten voliere, een redelijk grote. Daar zitten op het moment een koppel tortelduifjes in. Die regelmatig een nestje hebben En ik heb er een koppel Californische Kuifkwartels in zitten. En het mooie daarvan is..Ik heb ze net 4 maanden....en ze hebben al twee nestjes gemaakt. En sinds vier dagen heb ik er dus vier eitjes liggen! Ben er erg blij mee!

Lijkt me leuk om hier ervaringen uit te wisselen!
    Groetjes Marla
    Bijgevoegde Bestanden

welkom en een mooie vlucht wat voor vogels heb je er nog meer in zitten

Opmerking

Hoi

Mooie ruimte heb je voor je vogeltjes en het gaat al mooi. Veel plezier toegewenst.
      Vriendelijke groeten,
      Henk3.

Mijn website:

Http://www.hobbyennatuurfotografie.nl

Opmerking

Ziet er mooi uit, leuk! Ik hoop dat de eitjes uit komen
        Welkom op het forum!

Opmerking

Oorspronkelijk geplaatst door andre 44
          welkom en een mooie vlucht wat voor vogels heb je er nog meer in zitten
          Nou meer zitten er nog niet in Ik wil er nog graag wat zebravinkjes in hebben! Misschien nog wat diamantduifjes... Iets meer beweging zou wel leuk zijn

Opmerking

is leuk maar bij lachduiven zal ik niet kleine vogels bij in doen zo als zebra's enz ivm grote verschil

Opmerking

Opmerking

Oorspronkelijk geplaatst door andre 44
                is leuk maar bij lachduiven zal ik niet kleine vogels bij in doen zo als zebra's enz ivm grote verschil

Hey,

Dat heeft er al eerder ingezeten..samen met de lachduifjes Ging helemaal perfect hoor.

Opmerking

Aahhh wat schattig!!!!!!! Lief hoor! Laat maar even weten of de eitjes uitgekomen zijn! Spannend!

Opmerking

Hallo Marla,

Welkom op het forum, je kunt er echt veel van leren hoor, en het is er best gezellig.

Als je zebravinken er bij wilt nemen, moet je wel in de gaten houden, als je er nog andere vogels in wilt gaan doen, dat zebravinken dan kunnen storen hoor.

Zelf heb ik ook een grote voiliere van 35 vierkante meter, en ook nog een van 25 vierkante meter.
                    en dan heb ik binnen in mijn huis nog 3 vluchten van 85 bij 170 cm.

heb zelf gouldamadines, roodkopamadines, roodkoppapegaaiamadines, binsen
                    bruine bichenows, en 1 ornaje wever van 14 jaar met zijn vrouwtje van 12 jaar.

denk dat bij jou binsen ook wel zouden passen, maar dat is smaakgevoelig he.

nou heel veel plezier hier op het forum.

Groetjes Petra.

Opmerking

Working...
                    X