Mededeling

Collapse
No announcement yet.

inlogproblemen

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
new posts

  • inlogproblemen

    Niet dat er nog veel nieuws bijkomt hier, maar pas geleden was ik uitgelogd en het is een heel gedoe om weer te kunnen inloggen.

    Als je op inloggen drukt gebeurt er niets, via registreren is het me uiteindelijk gelukt onder eigen naam weer terug te komen.

  • #2
    Volgens mij is er pas onderhoud o.i.d. geweest want het forum was een tijdje niet bereikbaar. Ik kon gewoon weer inloggen zonder probleem.
    Last edited by Henk3; 08-09-2022, 16:27. Reden: Nog niet klaar met typen.
    Vriendelijke groeten,
    Henk3.

    Mijn website:

    Http://www.hobbyennatuurfotografie.nl

    Opmerking


    • #3
      Ik had hetzelfde probleem als Krien hierboven beschreef. Ook vandaag lukte het niet, totdat ik het volgende deed; in de balk zoekopdracht gaf ik iets op en vervolgens kreeg ik de melding dat ik moest inloggen. Ik klikte op het scherm dat mij werd aangeboden,(dus niet het scherm met inloggen enz, dat werkt immers niet). Mijn laptop herkende dit scherm en wist wat mijn gebruikersnaam en wachtwoord was. Nu ben ik weer ingelogd

      Opmerking


      • #4
        Bij mij hetzelfde probleem.
        Tijdje niet kunnen inloggen.
        Nu weer in orde.
        groeten Ton
        mijn Youtube kanaal: https://www.youtube.com/channel/UCLy..._as=subscriber

        Opmerking


        • #5
          kan nog steeds niet 'normaal' inloggen.
          wel via de methode van pico, maar dat is niet echt fijn natuurlijk . . .
          Amigo de los Psittacidos

          Look deep into nature and you will understand everything better

          Opmerking

          Working...
          X